Španielske mesto má svoju vlastnú farbu, do svojej palety ju prijalo aj Pantone

  • Poznáte ten pocit, keď z hlavy skrátka neviete dostať nejakú pesničku?
  • To isté sa stalo agentúre Dommo
  • Reklamu na gin Tanqueray inšpirovanú španielskym hitom im odobrilo aj svetoznáme Pantone
sevilla
lacriaturacreativa.com
  • Poznáte ten pocit, keď z hlavy skrátka neviete dostať nejakú pesničku?
  • To isté sa stalo agentúre Dommo
  • Reklamu na gin Tanqueray inšpirovanú španielskym hitom im odobrilo aj svetoznáme Pantone

Všetko sa to začalo pesničkou Sevilla tiene un color especial (Sevilla má špeciálnu farbu) od kapely Los del Rio. Práve táto skladba vložila do hláv Španielov chrobáka – aká je táto špecifická farba? Aj napriek mnohým vášnivým diskusiám sa od roku 1992 na odpoveď neprišlo. Až do dnešného.

Otázky sa totiž ujala agentúra Dommo svojou kampaňou na gin Tanqueray s novou príchuťou Flor de Sevilla. Kampaň postavili na dlhročnom výskume, ktorý priniesol očakávané ovocie. Ako teda pri tejto nezvyčajnej práci postupovali? Celá práca sa začala vyznačením najrušnejších a najnavštevovanejších miest v Seville. Na analýzu pomocou špeciálneho algoritmu sa použilo vyše tisíc ulíc a 30 historických pamiatok. Z pár tisícok farebných odtieňov sa nakoniec vybral ten správny. Je ním #FFAB60.

Výsledok sa skladá z mnohých odtieňov červenej zelenej a modrej farby. Po piatich mesiacoch od zverejnenia kampane však môžu Dommo spolu s Tanqueray znovu oslavovať. Ich farbu prijala do svojho systému farieb korporácia Pantone. Tento krok oznámili svetu zverejnením farby na ich oficiálnom účte na Instagrame.

Agentúra Dommo touto prešpekulovanou reklamou ukázala svetu, že niekedy sa ťažká práca vypláca. A to aj v prípade, že sa všetko môže jedna jediná skladba, ktorá vám nedá spávať. Okrem španielskych zákazníkov si týmto odvážnym krokom rozhodne získali aj naše srdcia.

Zdroj: www.elmundotoday.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá