Spoločnosť musela vytvoriť kampaň pre notoricky známe produkty. Zákazníci si ich mýlia celé roky

  • Kampaň nadnárodnej spoločnosti ťa zamrazí
  • Predstavuje tri produkty ako hlavné piliere jednej firmy
  • Kampaň nadnárodnej spoločnosti ťa zamrazí
  • Predstavuje tri produkty ako hlavné piliere jednej firmy

Agentúra Focus predstavila zaujímavú kampaň známej firmy. Sú sladké, majú bublinky a každý z nich má svojho dvojníka. Veľa ľudí nevie, ktorý nápoj patrí pod akú spoločnosť. Coca-Cola, Pepsi Cola, Fanta, Mirinda, Sprite, 7 UP. Vedel by si rozlíšiť dve medzinárodné firmy, ktoré známe nápoje vyrábajú? Coca-Cola, Fanta a Sprite patria pod nadnárodnú korporáciu The Coca-Cola Company.

Spoločnosť si uvedomila, že zákazníci si pletú ich výrobky s cudzími, ale aj to, že spôsob reklamy, ktorý robila dodnes nespájal všetky jej produkty. Preto mohlo dôjsť k viacerým pochybeniam zákazníkov.

To sa však spoločnosť rozhodla zmeniť. V Austrálii vytvorila kampaň, ktorá prezentuje tri nápoje pod ucelenou súdržnou značkou. V podstate hovorí o troch nápojoch, s rôznymi príchuťami, ale z jednej firmy.

Mrazivé nápoje s mrazivou reklamou

Pod novú Coca-Cola kampaň sa podpísala reklamná agentúra Landor, ktorá sa snažila odkomunikovať hlavnú myšlienku trocha iným spôsobom. Všimla si spoločný znak, ktorý tri nápoje spája a to, že všetky najviac chutia, ak sú vychladené.

Preto reklamy na všetkých kanáloch vrátane sociálnych médií zmrzli.

Printy vytvorila dizajnérka Ilana Bodenstein, ktorej sa podarilo mrazivý prvok vytlačiť na niekoľkých plagátoch.

Existujú však ďalšie vtipné prevedenia reklamy.

Coca-Cola a jej reklamy

Coca-Cola napriek sebakritike má za sebou mnoho úspešných kampaní, ktoré si možno pamätáš aj ty. Prednedávnom spolu s agentúrou David spustila na európskom trhu novú kampaň s názvom „The First Print Ads You Can Hear” („Prvá printová reklama, ktorú je počuť”), ktorá by mala dokázať, že aj obyčajný obrázok môže vo tvojom mozgu vyvolať špecifický zvuk.

Fotografie reklamnej kampane zobrazujú momenty pri otváraní plechovky a sklenenej fľaše či syčiace bublinky navrchu pohára. Jej podstatou je, že konzument si má pri pohľade na fotografie predstaviť ikonické zvuky, ktoré tieto momenty sprevádzajú. Súčasťou každej fotografie je aj provokatívny text „Try Not To Hear This” („Skúste to nepočuť”).

Spoločnosť je známa aj úspešnými ekologickými kampaňami. Najnovšie v strednej a východnej Európe prišla s kampaňou z dielne Publicis Italy, ktorá má ľudí motivovať k recyklácii. Podľa teórie marketingovej kampane by viacerí recyklovali, keby sa dali kontajnery na recykláciu nájsť jednoduchšie.

Preto v mestách rozmiestnila billbordy s nápisom „otvor, ochutnaj, recykluj“ s veľkou rukou pripomínajúcou ich logo, ktorá ukazuje na odpadkové koše na recykláciu, nachádzajúce sa priamo pod bilbordmi.

Zdroj: Focus-age, The Coca-Cola Company

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá