Špor­tuj jed­no­duch­šie a viac s novou apli­ká­ci­ou Sport­Pass

Martin Faith / 16. septembra 2015 / Business

Chce­te si zašpor­to­vať, ale máte prob­lém nájsť tú správ­nu prí­le­ži­tosť? Ale­bo orga­ni­zu­je­te špor­to­vé akti­vi­ty, kto­ré sa vám neda­rí napl­niť? Pri­chá­dza apli­ká­cia Sport­Pass, s kto­rou máte svoj šport doslo­va na dosah ruky.

 

 

Poznám to z vlastnej skúsenosti. Keďže som bol vždy skôr na kolektívne športy, musel som často zháňať ľudí z môjho okruhu známych, ktorí budú mať chuť si zašportovať presne v tom čase ako ja. Chatovanie, skúšanie a posty na Facebookove skupiny. Ak aj motyka náhodou vystrelí a niekto by sa pridal, často sa stane, že ho moja správa nezastihne. Konečným výsledkom často býva, že si na ten basketbalový kôš hádžem sám.

 

 

Práve dnes sa na Slovensku spúšťa služba SportPass, ktorá by mala ľudom ako ja uľahčiť život. Už teraz si môžete túto aplikáciu stiahnuť v Appstore ako aj v Google Play a začať si užívať výhody, ktoré vám prináša. Celý popis služby ako aj možnosť registrácie nájdete tu.

 

V SportPass sa stretávajú dve skupiny užívateľov – aktívny športovci a organizátori športových podujatí. Benefit pre športovcov je taký, že majú vždy pri sebe prehľad možností na športové vyžitie vo svojom okolí. Stačí si teda len vybrať z podujatí, ktoré ešte niesú plne rezervované a chytit si miesto. Na druhej strane tréneri a športové kluby vďaka SportPassu zefektívnia svoju činnosť. Budú mať totiž prehlad nielen o tom, koľko ľudí je momentálne nahlásených na ich udalosť, ale aj dostanú notifikáciu, keď sa niekto z členov z udalosti odhlási. Aplikácia je prepojená na Facebook, takže pozvať na aktivitu budete môcť skoro každého.

 

Inšpirácia na tento projekt prišla z vlastnej skúsenosti jedného zo spoluzakladateľov, súčasného CEO SportPassu Juraja Surového. „Aplikácia SportPass prvý krát vyšla v roku 2013 v New York City. Vo svojej jednoduchosti predstavovala riešenie na nevyužité miesta vo voľných aktivitách, avšak po získaní spätnej väzby a jej analýze sme s novým tímom prišli na to, že sme sa pokúšali stavať dom od strechy. Inými slovami, systém nebol adekvátne postavený tak, aby riešil daný problém,“ vraví Juraj. Na tomto projekte začal pracovať počas svôjho pôsobenia v New Yorku, kde pracoval ako tenisový tréner. Tam často zažíval problém s nevyplnenými miestami na tréningoch a všimol si tak dieru na trhu.

 

 

Spektrum funkcií, ktoré bude SportPass ponúkať je široké. Aplikácia zbiera dáta o svojích používateľoch tak, aby im mohla dávať doporučenia na športové aktivity podľa ich preferencií. Vďaka notifikáciam sa dostáva organizácia bližšie k ľudom, čo umožní rýchlejšie napĺňanie udalostí. SportPass taktiež umožňuje nákup členstiev v športových kluboch, ako napríklad permanentka do posilovne alebo predplatné hodín jógy.

 

Dôležitým faktorom úspechu SportPassu bude schopnosť služby zaujať poskytovateľov športových aktivít. Ak bude mať koncový užívateľ dostatočný výber, môže táto aplikácia slúžiť ako one-stop-shop pre športové vyžitie. Služba umožní športovým klubom dostať sa bližšie ku svojím klientom, preto ju práve im odporúčame vyskúšať.

 

 

Pridať komentár (0)