Študent vytvoril obaly pre Durex, prirovnal ich k zdravému jedlu

  • Reklamná škola ACC Grannot má naozaj šikovných študentov
  • Tí vytvárajú práce, ktoré vždy majú hlavu aj pätu, ale táto kampaň sa podarila obzvlášť
  • Nakoniec sa dostala až na web, ktorý inšpiruje kreatívcov celého sveta
durex 11
adsoftheworld.com
  • Reklamná škola ACC Grannot má naozaj šikovných študentov
  • Tí vytvárajú práce, ktoré vždy majú hlavu aj pätu, ale táto kampaň sa podarila obzvlášť
  • Nakoniec sa dostala až na web, ktorý inšpiruje kreatívcov celého sveta

Izraelský študent, ktorého nenájdeš ani na Google, vytvoril obaly pre najznámejšieho výrobcu prezervatívov – Durex. Insight použitý v tomto printe, by sa dal rozšíriť do celej kampane, ktorá by myslím si, obstála aj v rámci doterajšej komunikácie značky Durex.

Lioz Matityahoo, mladý kreatívec z Tel Avivu, prirovnal Durex k zdravému jedlu. Pri tvorbe obalov na kondómy využil vlastnosti, ktoré sa väčšinou pripisujú potravinám

Obaly prezervatívov nesú texty: „Nula kalórii“, „Bez cukru“, „Bez potravinárskych farbív“ alebo nakoniec „bez glutamanov“, čo je nakoniec aj pravda. Z celého nám môže vyplývať, že predávať sex vie byť rovnako zdravé, ako predaj „raw“ potravín.

 

Zdroj: adsoftheworld

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech