Takto by vyzerali značky, keby sa dali na minimalizmus

  • O tieto ukážky sa postaral istanbulský dizajnér Mehmet Gözetlik
  • Svoj projekt nazval Minimalism Effect in the Maximalist Market
  • Pohral sa s niekoľkými ikonickými medzinárodnými značkami a aplikoval narastajúci minimalistický efekt
nutelka
www.ucreative.com
  • O tieto ukážky sa postaral istanbulský dizajnér Mehmet Gözetlik
  • Svoj projekt nazval Minimalism Effect in the Maximalist Market
  • Pohral sa s niekoľkými ikonickými medzinárodnými značkami a aplikoval narastajúci minimalistický efekt

Hlavným cieľom bolo prísť na to, koľko elementov môžeš odobrať z obalu produktu tak, aby bol stále jasné, o čo sa jedná. A tak niektoré produkty vyzerajú úplne jednoducho, ale ty aj tak vieš, že sú to tvoje obľúbené cukríky M&M’s, minerálna voda Evian alebo cukríky Smint.

 


003 004 006 007 008 010 durex lindt minimalistbranding700x350 mrmuscle nesquick nutella pringles redbull schweppes001
Zdroj, obrázky: ucreatve.com

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá