Táto sviatočná reklama je fakt perfektná, zachytáva úprimnú lásku otca k svojmu synovi

  • Tanec, ktorý malý synček miloval, v dospelosti vníma trocha inak
  • Otca to mrzí, no všetko má nakoniec šťastný koniec
  • Na záver otec opäť cítiť záujem a lásku vďaka záujmu o jeho tanček
zdroj: youtube.com
  • Tanec, ktorý malý synček miloval, v dospelosti vníma trocha inak
  • Otca to mrzí, no všetko má nakoniec šťastný koniec
  • Na záver otec opäť cítiť záujem a lásku vďaka záujmu o jeho tanček

Francúzska telekomunikačná spoločnosť Bouygues Telecom si na najkrajšie sviatky v roku pripravila reklamu so sloganom „Tieto Vianoce ponúkajú viac, ako len technológie“.

Počas necelých 90 sekúnd nám spoločnosť ponúka príbeh otca a syna a ich vzťahu od čias, keď je jeho syn malým chlapcom, až kým sa sám nestane otcom. Úvodná aj záverečná scéna je situovaná do obdobia vianočných sviatkov, ktoré nás čoskoro čakajú.

Reklamný spot z produkcie BETC Paris začína vianočnou scénou otca, ktorý predvádza pred synom svoj zvláštny tanček do hudby od Redbone – Come and get you love. Táto skladba zažila znovuzrodenie a opätovné spopulárnenie vďaka tomu, že odznela v snímke Strážcovia Galaxie.

Kľúčovým prvkom je vzťah otca so synom počas toho, ako plynú roky a pieseň sa spolu s tancom objavujú znova a znova. Dospievajúci syn začíta byť voči otcovým tanečným pohybom na verejnosti rozpačitý a v bode, kedy je už dospelým mužom ich začína vnímať ako nie príliš vhodné.

V záverečných chvíľach reklamy vidíme opäť vianočnú scénu, kde otec dostane pod stromček od svojho syna mobilný telefón od telekomunikačnej spoločnosti Bouygues. Hrať začne už z reklamy známa melódia a syn rozpráva so svojim otcom prostredníctvom video hovoru a na rukách drží jeho vnuka a samozrejme tancuje.

Otec je dojatý, neváha ani chvíľu a hneď sa začne hýbať do jeho obľúbeného rytmu. V tomto bode je vzťah otca so synom opäť tak krásny, ako na začiatku, keď mu prvý krát predviedol svoj tanec.

Ľudia sa v komentároch pod videom zdôverujú so svojimi zážitkami, predovšetkým mamičky, ktoré podobným spôsobom tancujú pre svoje deti v rôznom vekovom rozmedzí. V mnohých prípadoch potvrdzujú rovnaké gúľanie očami, ako môžeme pozorovať v reklame, keď svoj tanec začne nadšený otec predvádzať dospelému synovi v kaviarni, čo sa jemu veľmi nepáči.

zdroj: youtube.com; adweek.com