Tesla odmietla zákazníka. Bol príliš otravný

Kristína Šuvadová / 3. februára 2016 / Business

Otravný zákazník bol natoľko nepríjemný, až mu Tesla odmietla predať auto.

Žijeme v dobe, kedy má každý právo vyjadriť svoj názor, či už priamo, alebo na internete. Názory sú rôzne, pozitívne, aj negatívne, no vždy majú veľkú silu.

Stále platilo pravdilo, že najviac ovplyvňujú nákupné správanie názory iných. A to platí aj do dnes. Každý si firmu väčšinou vyberá na základe jej správania sa k bývalým spotrebiteľom. No Tesla teraz spravila pravý opak – vybrala si zákazníka na základe jeho správania sa k firme.

tesl1

 

Firmy, ktoré majú vysoký dopyt (ako Tesla), si to vraj dovoliť môžu. Ako povedal zákazník Alsop: „Tesla má už toľko zákazníkov, že si ich vôbec neváži. Vyberajú si, ktorého obslúžia a ktorého nie.“ Taktiež tvrdí, že Tesla bezdôvodne odmietla jeho žiadosť o auto typu X SUV.

Ľudia z Tesly neostali bez odpovede: „Pán Alsop verejne kritizoval Elona Muska (hlavu Tesly) za to, že udalosť na odhalenie nového modelu typu X SUV začala o dve hodiny neskôr (a tiež, že nepodávali žiadne občerstvenie).“

Pán Alsop je kritizovaním rôznych firiem známy už dlhšie. Nikomu však nie je jasné, prečo výrobky od kritizovaných firiem naďalej nakupuje.

Elon Musk prezentácia Model X

foto: businessinsider.com

 

Osobne si myslím, že Tesla sa rozhodla správne. Už viac krát sa snažila svoje chyby a nedostatky spomínané zákazníkmi napraviť, no ak niekto kritizuje len z princípu a dlhej chvíle, netreba ho v tom podporovať. Naopak treba rázne zakročiť.

Ostatní zákazníci sa môžu pánovi Alsopovi len poďakovať. To, že Tesla vybaví o jednu objednávku menej, znamená, že ostatní svoju objednávku dostanú o niečo skôr.

Zdroj: theverge.com, zdroj fotografií: theverge.com

Pridať komentár (0)