Twisto: „Nie sme ďalšia nudná platobná metóda“

  • U Twisto sme vyspovedali Michala a Lukáša. Vychutnajte si zaujímavý rozhovor.
image_1407397766.png
  • U Twisto sme vyspovedali Michala a Lukáša. Vychutnajte si zaujímavý rozhovor.

 

Čo Twisto robí?

Nie sme ďalšia nudná platobná metóda na trhu ani platba na splátku. Snažíme sa otočiť koncept online nákupov o 360 ° a chceme priblížiť online nákup k nákupu v reálnom obchode, kde platíte až keď máte tovar v ruke a ste maximálne spokojní. My za vás platíme eshopu ihneď a vy potom do 14 dní po rozbalení a vyskúšaní nám.

 

Ako Vás napadlo rozbehnúť Twisto? Čo bola Vaša inšpirácia?

Hlavne vďaka frustrácii z nakupovania online v Čechách – problémy s vrátením tovaru, a pod. Inšpirácia prišla zo zahraničia, kde podobný koncept funguje veľmi dobre.

Dlhodobo chceme byť niečo ako Amazon Prime (platba jedným kliknutím), ale na akomkoľvek eshope.

 

Podelíte sa s nami o nejaké informácie zo zákulisia Twisto?

Približne pred 3 týždňami sa nám stalo, že jedna pani miesto platby na náš účet poslala presne odpočítanú hotovosť v obálke (ani nie doporučene) na adresu eshopu.

 

Koľko objednávok ste už sprostredkovali?

Od začiatku evidujeme niekoľko tisíc objednávok, naše hlavné zameranie však nie je na množstvo, ale na pomer objednávok, ktoré sú na jednotlivých eshopoch vykonané cez nás – ide nám teda o kvalitu konverzie a pridanú hodnotu pre našich partnerov.

 

Môžete prezradiť niečo o systéme, ktorý vyhodnotí, či zákazníkovi nákup povolí alebo nie?

Srdce nášho projektu je vytvorenie inovatívneho vyhodnocovacieho algoritmu a iný pohľad na zákazníka, ako majú dnes tradične banky, ktoré hádžu zákazníkov do škatuliek. Už dnes vyhodnocujeme cca 150 kritérií u každej objednávky, resp. zákazníka. Našou ambíciou je ďalej rozvíjať tento algoritmus a pridávať kritériá, vďaka ktorým odlíšime dobrých zákazníkov od tých zlých.

 

Aký tovar a v akej hodnote zákazníci najčastejšie nakupujú?

Toto je hlavne dané našimi existujúcimi partnermi. Aktuálne je najpopulárnejšia spodná bielizeň v priemernej hodnote 50€.

 

Čo považujete za najväčší úspech Twisto?

Tím, ktorý sa nám podarilo dať dokopy. Nebál by som sa povedať, že tak dobrých vývojových tímov v Čechách moc nenájdete. Fungujeme hlavne dobre aj po ľudskej stránke.

 

 Čo chystáte nové?

Okrem zapojenia nových partnerov (eshopov) je naša vízia do konca roka vytvoriť niečo ako účet pre nákupy online, kde zákazník nakupuje celý mesiac u viac eshopov, a potom na konci mu príde iba jedna faktúra, ktorú pohodlne zaplatí.

 

Aké typy ľudí hľadáte do svojho tímu?

Hľadáme niekoho, kto sa nebojí búrať status quo (ísť proti vlne) a robiť veci inak aj keď ostatní v Čechách hovoria, že to tu nemôže fungovať (a že sme spadli na hlavu).

 

Je práca u vás v niečom iná ako v ostatných firmách?

Máme v tíme dievčatá. Nie sme korporát – pravidelné hodinové porady každý deň u nás nenájdete, neplánujeme prácu úplne presne na 2 roky dopredu, nemáme CRM na to, kto pôjde na záchod a kedy. :-) Po technologickej stránke tiež nie sme úplne štandardní, pre vývoj používame primárne Python a framework Django, z databáz napr. PostgreSQL alebo MongoDB.

 

Čo považujete za najdôležitejšie u záujemcov o prácu?

„Drive“, rovnaké spoločné hodnoty a samozrejme k nám musí sedieť aj po ľudskej stránke.

 

Nejaké ďalšie tipy / odporúčanie / odkaz?

Budeme radi, keď Twisto vyskúšate a ak Vás napadne, ako našu službu ďalej zlepšiť, alebo čo by sme mali zmeniť, napíšte nám na dotaz@twisto.cz.

Zdroj: startupjobs.cz

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá