Úsmevná reklama na suchý šampón pre psy zaujme minimalizmom a bublinkami

  • Kúpanie psa vie byť naozaj tvrdým orieškom
  • Túto mokrú aktivitu zväčša nemilujú ani samotný domáci miláčikovia
  • Značka Dr. Dogg preto pricháza s jednoduchým riešením tohto problému
bess
unsplash.com
  • Kúpanie psa vie byť naozaj tvrdým orieškom
  • Túto mokrú aktivitu zväčša nemilujú ani samotný domáci miláčikovia
  • Značka Dr. Dogg preto pricháza s jednoduchým riešením tohto problému

Podľa agentúry Mintel sa očakáva, že ľudia v Spojenom kráľovstve minú na produkty a služby spojené so starostlivosťou o domácich miláčikov do roku 2023 až 2,1 miliardy libier. Ide o 25% nárast a to z 1,7 miliardy libier v roku 2018. 

Gepostet von Ad World Masters am Donnerstag, 15. August 2019

Takzvaný pet biznis je čoraz horúcejšou témou, najmä v časoch kedy niektorí ľudia nemajú problém do svojich miláčikov investovať aj stovky eur mesačne. Častokrát viac, ako do vlastných detí. Stačí sa pozrieť na dostupnú ponuku produktov a služieb pre zvieratá. Ničím výnimočným nie sú špeciálne salóny pre psy a mačky, kaviarne, butiky a značky krmiva, ktoré obsahuje len prémiové bio suroviny. V úzadí nie je ani wellness chlpáčov.

Gepostet von Ad World Masters am Donnerstag, 15. August 2019

V obchodoch si si už možno stihol všimnúť rôzne suché šampóny na vlasy, ktoré slúžia mnohým ženám ale aj mužom ako prvá pomoc, keď práve nemajú čas, náladu či príležitosť umyť si vlasy. Tento trend už dorazil aj do zvieracieho biznisu. So suchým šampónom pre psy prichádza značka Dr. Dogg. Tá zároveň spúšťa veľmi sympatickú marketingovú komunikáciu založenú  na kvalitných vizuáloch. 

Gepostet von Ad World Masters am Donnerstag, 15. August 2019

Na sérií fotografií sa objavujú rôzne plemená psov, zahalené rúškom peny z klasického tekutého šampónu. Vizuály dopĺňa jednoduchý copywriterský claim “Dôležité je byť čistý, nie mokrý.”

Obrázky napenených miláčikov dokonale plnia svoju funkciu. Pútajú pozornosť, vyvolávajú emócie a nesú stručné a jasné posolstvo. Za touto úsmevnou kampaňou stojí agentúra Propeg z Brazílie. 

Gepostet von Ad World Masters am Donnerstag, 15. August 2019

Na ponuku “pet produktov” vsádza čoraz viac značiek celkom z jednoduchého dôvodu. Stačí sa pozrieť na hrubé čísla týkajúce sa podnikania v oblasti zvierat.

Podľa prieskumu  približne 51% osôb vo veku 16 – 34 rokov súhlasí s tým, že je dôležité kupovať darčeky pre svojich miláčikov, aby oslávili príležitosti, ako sú narodeniny alebo Vianoce. Štvrtina (24%) majiteľov domácich miláčikov vo Veľkej Británii tvrdí, že je dôležité držať krok s najnovšími módnymi trendmi v oblasti výbavy pre domáce zvieratá.

Vysoký je aj dopyt po cestovaní spoločne so štvornohými členmi rodín. Takmer štyria z desiatich majiteľov domácich zvierat sa cítia vinná, keď nechávajú svojho miláčika doma a odcestujú na dovolenku. Podľa Telegrafu Briti minú ročne približne 450 miliónov GBP, len aby si mohli zobrať svoje zvieratko so sebou. Tento trend napríklad vedie aj k neustále pribúdajúcim hotelom či apartmánom, ktoré sú takzvane “pet friendly.”

zdroj: Trend Monitor, adeevee.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech