V roku 2022 budeme mať doma 500 smart hračiek

Visibility: Dávid Starinský / 16. septembra 2014 / Lifehacking

Podľa agentúry Gartner nás čaká žiarivá digitálna budúcnosť, Android aplikácie sa presúvajú aj na Chromebooky a Facebook láka slávnych YouTuberov.


O 8 rokov budeme mať doma 500 inteligentných zariadení

Aspoň to teda tvrdí agentúra Gartner v tomto reporte. Je to veľa, málo, akurát? Popravde ťažko si teraz predstaviť, čo do toho asi počítajú, každopádne za smart zariadenie považujú všetko, čo bude mať „určitú úroveň inteligencie kombinovanú so schopnosťou komunikovať.“

pracka

Obrázok @Samsung

Ok, to máme mobil, tablet, počítač, wearables, ktoré v každej rodine roku 2022 to treba vynásobiť počtom jej členov… Ďalej chladnička, mikrovlnka, sporák, práčka, umývačka, bezpečnostné prvky… Osobne som sa stále dopočítal len k počtu okolo 100, ale Gantner ide ďalej.

V správe ráta totiž aj s ešte neobjavenými biznis modelmi a zariadeniami, ktoré do roku 2022 zaručene začneme potrebovať. Tešíte sa?

Prvé Android aplikácie prichádzajú na Chromebooky

Google na konferencii I/O oznámil, že bude časom možné portovať Android appky na jeho platformu prenosných počítačov. V minulom týždni sa už začali objavovať prvé lastovičky.

Aplikácie musia byť upravené, predsa len notebooky sa od dotykových zariadení ovládaním značne líšia. Google sa už dohodol napríklad s Evernote či Vine.

Osobne sa mi ale príliš nepozdáva nasledovný model: Google vydal prenosný počítač s myšlienkou, že všetko na ňom musí bežať „online,“ resp. v rámci technológii internetových prehliadačov.

Pár rokov potom ale z tohto konceptu poľaví a umožní na neho inštalovať aplikácie určené pôvodne pre úplne iný segment. Keby Chromebooky vedeli od spúšťať natívne aplikácie od začiatku, možno sme o nich mohli teraz počúvať oveľa viac…

Facebook láka najväčšie hviezdy YouTubového neba

Facebooku nestačí neustále vylepšovať formálnu-technologickú stránku vlastnej video platformy. Sústredí sa aj na obsah.

V Los Angeles vytvoril špeciálny tím ľudí, ktorých úlohou je získať si ľudí stojacich za najúspešnejšími YouTube kanálmi. Tí majú potom začať zverejňovať svoje diela práve na Facebooku.

Obsah a jeho distribúcia sú odjakživa nerozlučnou dvojkou. O distribúciu sa starajú programátori FB pridávaním nových funkcií a zdá sa, že FB dokáže získať aj veľkých hráčov z oblasti tvorby obsahu.

Facebook týmito krokmi dáva najavo, že s ním v otázke internetového videa treba začať rátať a pomaly chystať fajnové videoreklamy…

Zdroj: visibility

Pridať komentár (0)