Vianoce sa blížia. Slovenské značky nám tento rok opäť naservírovali sviatočné reklamy

  • Či už sa nám to páči lebo ine, Vianoce sú každým dňom bližšie
  • Pripomínajú nám to aj tématické reklamy, ktoré postupne pribúdajú už od polky Októbra
  • Toto sú všetky tohtoročné Vianočné reklamy slovenských zadávateľov
46407400_2246666928684908_25627584523927552_n
Archív Kofola
  • Či už sa nám to páči lebo ine, Vianoce sú každým dňom bližšie
  • Pripomínajú nám to aj tématické reklamy, ktoré postupne pribúdajú už od polky Októbra
  • Toto sú všetky tohtoročné Vianočné reklamy slovenských zadávateľov

Slovenská sporiteľňa

Slovenská sporiteľňa si pre tohtoročné Vianoce pripravila skutočne obdivuhodnú kampaň – presadzuje ňou dobré a zodpovedné sviatky. Reklama predstavuje úsmevné kamarátstvo medzi dievčatkom a vianočným stromčekom. Video s prespievanou pesničkou „Sweet Child O’ Mine“ však nie je všetko.

Kampaň sa rozrastie aj o webstránku so súťažou o živý vianočný stromček, či adventný kalendár tipov na zodpovedné Vianoce. Sporiteľň môže ísť príkladom aj v samotnej produkcii reklamy – použilo sa pri nej celulózový umelý sneh a vrámci kateringu odmietli plasty.

Telekom

Mobilný operátor Telekom pokračuje so spoluprácou s komikom Bekimom aj v predvianočnom období. V reklame s názvom „Zoberte si plejko a máte vyhraté“ sa odohráva skutočne zaujímavý súboj. Všetko sa začína nákupom posledného vianočného stromčeka, o ktorý sa Bekim „bije“ s ďalším zákzníkom. Ako vyriešenie navrhuje hru na Playstation, ktorá rozhodne o tom, kto si ihličnan vezme domov a ozdobí. Telekom touto reklamou pokračuje v tradíci Vianočných reklám so svojimi ambasádormi – po minulé roky si v ich Vianočných reklamách zahral cyklista Peter Sagan.

Orange

Za Telekomom nezaostáva ani ďalší z veľkých mobilných operátorov, Orange. Svoju reklame však narozdiel od svojej konkurencie spracovali úplne inak. V pol minútovom spote sa prelínajú klasické rozprávky s realitou. Vidieť môžeme napríkad prerobené útržky z Popolušky či Perinbaby. Pohľad na sviatočne naladenú rodinku dopĺňa moderátor, ktorý divákom predstavuje „Ponuku ako z rozprávky“.

Kofola

Veta „Ja nemusím, ja už ho vidím!“ k Vianociam neodmysliteľne patrí. Na televízne obrazovky sa vracia aj tento rok. Úsmevný klip však tentoraz dopĺňa aj malá obmena. Po ukončení staršej časti reklamy sa totiž spustí nová, animovaná časť, ktorá predstavuje animované vianočné ozdoby na stromček. Všetky sa s údivom dívajú na novú sviatočnú edíciu legendárneho nápoja – Mandarinkovú Kofolu.

O2

Animovaný tuleň, maskot operátora O2, nevynechá ani toto dôležité reklamné obdobie. Na pomoc mu však prichádzajú aj iné zvieratá – biele medvede, veľryby či tučniaky. Každý z tvorov je iný, no dokopy predstavujú jednu veľkú rodinu, ktorá si Vianoce vie predstaviť jedine pokope. V rodinnom kruhu je vítaný každý, aj ak zrovna nevedel priletieť, alebo kvôli zaspatiu prišiel neskoro.

Alza

Internetový obchod Alza bol tento rok prvou firmou s vianočnou reklamou, čím predbehol všetkých operátorov. Predvianočnú mániu začal spustením kampane v Októbri. Toto načasovanie však nebolo náhodné. ALza ním chcela upozorniť na to, že darčeky sa oplatí nakupovať v dočasnom predstohu.

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech