Volkswagen pozmenil cover legendárneho albumu Beatles. Všimneš si rozdiel?

  • Čo majú spoločné Beatles a Volkswagen?
  • Pred 50-timi rokmi sa na covery ich albumu objavil svetoznámy „chrobák"
  • Najnovšia kampaň cover trocha pozmenila
pressrum.volkswagen.se
  • Čo majú spoločné Beatles a Volkswagen?
  • Pred 50-timi rokmi sa na covery ich albumu objavil svetoznámy „chrobák"
  • Najnovšia kampaň cover trocha pozmenila

Volkswagen vo svojej kampani nasadenej vo Švédsku, o ktorej informoval portál AdAge.com, propaguje svojho parkovacieho asistenta skvelým spôsobom. Pri príležitosti 50. výročia albumu Abbey Road od legendárnej skupiny Beatles prepracovala automobilka cover vinylu z roku 1969, na ktorom prechádzajú cez priechod pre chodcov štyria členovia skupiny a v pozadí stojí na obrubníku odparkovaný ikonický „chrobák“, teda VW Beetle.

Prerobený vizuál ma na starosti švédska pobočka reklamnej agentúry Nord DDB, ktorá má na svedomí napríklad najmenšiu McDonald’s predajňu či kampaň so slaninou na ramene Van Gogha a Mona Lisy. Tentokrát preparkovala VW Beetle z chodníka, aby poukázala na „dokonalé“ parkovanie ich vozidiel vďaka parkovaciemu asistentovi.

Limitovaný počet prerobených vinylových albumov, len 300 ks, bol dostupný online alebo v Pet Sound Records v Štokholme. Čiastka zinkasovaná za ich predaj putovala pre švédsku organizáciu bojujúcu za práva detí v spoločnosti Bris.

Automobilka tento ikonický záber nazvala ako „najznámejšie zlyhanie pri parkovaní“. Pre portál Adweek.com sa ku kampani vyjadrila aj Jeanette Asteborg, marketingová riaditeľka spoločnosti Volkswagen Sweden: „Spoločnosť Volkswagen neustále inovuje, aby zlepšila a zvýšila bezpečnosť vodiča a chodcov. Chceme ukázať, ako ďaleko naša technológia zašla od parkovacieho prešľapu, no nikto nemusí žiť s neustálym pripomínaním si zlyhania pri parkovaní,“ hovorí.

zdroje: adweek.com; adage.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech