Xiaomi predalo viac ako 2 milióny smartphonov za 12 hodín

Tomáš Kahn / 9. apríla 2015 / Biznis

Čínsky výrobca smartphonov Xiaomi rozšíril svoju maloobchodnú sieť predajní po celej Indií a hneď počas prvého dňa predaja, kedy spustil masívnu akciu, sa mu podarilo predať viac ako 2 milióny smartphonov.

 

Celá akcia sa uskutočnila včera pod názvom „fan festival“ a kupujúci ju mohli využiť celkovo v 7 krajinách Ázie. Celkovo sa im počas včerajšieho dňa, iba za 12 hodín, podarilo predať neuveriteľných 2.12 milióna smartphonov v celkovej hodnote $335 miliónov. Táto akcia sa uskutočnila pri príležitosti piateho výročia vzniku Xiaomi a jej cieľom bolo pokoriť čísla predajnosti podobnej akcie, čo sa im aj podarilo. Spoločnosť Xiaomi vydala následne vyhlásenie, v ktorom uviedla, že Xiaomi je plnohodnotná internetová spoločnosť a ich e-commerce model je mimoriadne úspešným spôsobom, ako oslovovať ich zákazníkov.

 

Xiaomi sa snaží okolo svoje značky vybudovať predovšetkým hype, aby bola stále na očiach a predovšetkým, aby majitelia tejto značky smartphonov boli hrdý na to, že vlastnia Xiaomi. Pekným príkladom je napríklad aj to, že spoločnosť usporadíva pravidelne večierky pre stovky ľudí, ktorí sú náhodne vyberaný spomedzi majiteľov Xiaomi. Tieto večierky využíva spoločnosť na to, aby sa užívatelia mohli priamo porozprávať s manažérmi a vývojármi Xiaomi, ktorý pri tejto príležitosti dostanú najlepšiu spätnú väzbu priamo od užívateľov. Tento vzťah medzi Xiaomi a jej užívateľmi je preto jedinečný.

Xiaomi sa v minulom roku podarilo predať viac ako 60 miliónov kusov smartphonov, pre tento rok si dala spoločnosť za cieľ zvýšiť predaje a celkovo by chceli predať až 100 miliónov. Tento čínsky výrobca smartphonov sa už teraz môže pochváliť tretím miestom v predajnosti smartphonov na svete. Na prvom a druhom mieste sa nachádzajú už iba giganti ako Apple a Samsung.

 

zdroj: TechCrunch

 

Pridať komentár (0)