Super Bowl ovládnu tieto reklamné spoty. Značky stavili na influencerov

  • Super Bowl je najväčším športovým podujatím v Amerike, ktoré zároveň ponúka nezameniteľný reklamný priestor
  • Reklamy sú aj tento rok napriek závratnej cene plné originánych a inovatívnych nápadov
  • Toto je to najlepšie, čo divákov tento rok čaká cez reklamné prestávky
Sports Journal / Ad Age
  • Super Bowl je najväčším športovým podujatím v Amerike, ktoré zároveň ponúka nezameniteľný reklamný priestor
  • Reklamy sú aj tento rok napriek závratnej cene plné originánych a inovatívnych nápadov
  • Toto je to najlepšie, čo divákov tento rok čaká cez reklamné prestávky

Super Bowl je bezkonkurenčne najväčším a najočakávanejším športovým podujatím Spojených štátov. Sledovanosť sa minulý rok vyšplhala až na závratných 111 miliónov divákov. Azda aj preto sú ceny reklám tak neuveriteľne vysoké. 30 sekúnd spotu sa rovná 5 miliónom dolárov. Reklamný priestor si teda nemôže dovoliť len tak hocikto. Aké mená teda diváci počas reklamnej prestávky uvidia tento rok?

Alexa (Amazon)

Amazon pri navrhovaní svojho virtuálneho asistenta nápadmi rozhodne nešetril. Nie všetky sa však dostali do finálneho produktu. Minútu a pol dlhý spot poukazuje práve na tie idei, ktoré bohužiaľ neuzreli svetlo sveta.

Audi

Automobilka tento rok stavila na reklamu plnú humoru. Prezentuje tak svoj najnovší prototyp elektrického auta s vymakaným dizajnom. Ak si myslíš, že to je celé až príliš dobré na to, aby to bola pravda, počkaj si na koniec videa.

Avocados from Mexico

V tejto nápaditej reklame sa dostávame na prehliadku psov. Je tu však jeden malý háčik. Psy totiž prezentujú svojich ľudí, a nie naopak, ako sme zvyknutí. Kde do skladačky zapadajú avokáda a ako to celé dopadne musíš z videa zistiť sám.

Bon & Viv Spiked Seltzer

Ochutená sóda a alkohol v jednom. Znie to príliš dobre na to, aby to bola pravda? O pravdivosti tejto legendy ťa v reklame presviedčajú dve morské panny aj rozprávajúce žraloky.

Bubly

Pepsi Co. tento rok prezentuje svoj nový nápoj – Bubly. Na jeho spropagovanie využili slovnú hračku – hosťom v reklame je totiž spevák Michael Bublé, ktorý sa nevie zmieriť so správnou výslovnosťou názvu.

Bumble

Táto reklama je ako stvorená pre všetky dáme, ktoré hľadajú svoju druhú polovičku. Ak váhaš, či si stiahnuť nejakú zoznamku, nechaj si poradiť od Sereny Williams. Jej rada znie jednoducho – zober konečne veci do vlastných rúk.

Coca Cola

Coca Cola je síce rovnaká, no každý z nás je iný a jedinečný. Ikonický nápoj tento rok stavil na animovaný spot, ktorý prezentuje rovnosť medzi všetkými ľuďmi – či už majú iné telo alebo názory.

Doritos

Táto reklama na tortillové čipsy disponuje hlavne hudobnými hosťami – vidíme v nej legendárnu skupinu 90. rokov Backstreet Boys, ukáže sa aj Chance the Rapper. Nech sú ich žánre akékoľvek, ich zámer je v tejto chvíli jasný – všetci túžia len po tom, aby si si tiež obľúbil Doritos.

Hyundai

V spote na Hyundai sa zoznamujeme s najhorším výťahom na svete, ktorý ťa odvezie na rôzne nepríjemné miesta – od zubára, až po nákup auta v bazári. Značka áut ťa však vie od tejto poslednej možnosti omilostiť.

Mercedes Benz

Ako by si zareagoval, keby ti svet splnil každé tvoje želanie? Hlavný hrdina tejto reklamy má presne túto schopnosť – čokoľvek povie sa aj stane. Rovnako všemocne sa vraj  v novom Mercedese, ktorý disponuje hlasovým ovládaním môžeš cítiť aj ty.

Michelob Ultra

Táto značka piva rozhodne vie ako zaujať – na odprezentovanie svojho produktu totiž využila metódu ASMR, ktorá má uspokojiť každé pozorné ucho. Do ucha nám v tomto spote nešepká nik iný ako herečka Zoe Kravitz.

Olay

Po použití tohto pleťového krému budeš mať pokožku na zabitie. Doslova. Olay prináša na Superbowl prvky hororu, ktoré doplňuje hashtagom #KillerSkin.

Pepsi

Pepsi sa nedá zahanbiť svojím hlavným oponentom – Coca Colou. Vo svojej reklame prehlasuje, že je „viac než OK“. Prehlasujú to celebrity ako Steve Carell, Lil Jon alebo Cardi B.


Pizza Hut

Čo by sa stalo keby bol Abraham Lincoln otcom v roku 2019? Je dosť pravdepodobné, že by vo svojej rodine nemal žiadny rešpekt. Aspoň taká je predstava reťazca pizzérií Pizza Hut.

Turkish Airlines

Náš výber zakončujeme týmto spotom na aerolinku Turkish airlines. Morgan Freeman je zárukou, že reklama zaujme. Čo ak však jeden nebude stačiť? V kabíne lietadla ich v tomto prípade stretneme hneď niekoľko.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech