Zlatý Klinec 2019 s historicky najvyšším počtom prihlásených prác

  • O titul najkreatívnejšej reklamy za uplynulú sezónu sa uchádza 352 prác od 40 prihlasovateľov. Víťazov spoznáme počas galavečera v piatok 31. mája 2019 v Bratislavskom Istropolise
Zlatý klinec
  • O titul najkreatívnejšej reklamy za uplynulú sezónu sa uchádza 352 prác od 40 prihlasovateľov. Víťazov spoznáme počas galavečera v piatok 31. mája 2019 v Bratislavskom Istropolise

Zlatý klinec 2019 pritom sľubuje omnoho viac. Na Slovensko na Klinec tentokrát príde Evgeny Primachenko z agentúry Weiden+Kennedy Amsterdam, ktorý je držiteľ niekoľkých Levov, alebo Egrin Binyildiz kreatívny riaditeľ  agentúry Havas z Turecka či marketingový riaditeľ EMEA pre značku Nike David Pivk.

Môžete sa dozvedieť ako sa dajú do marketingu preniesť skúsenosti získané z cykloexpedícií po najzašitejších kútoch sveta,  k čomu dospelo 83 reklamných profesionálov z 23 krajín, ktorí si v rámci workshopu nadhodili otázku ako by mohla vyzerať agentúra budúcnosti alebo ako na politický marketing od autorov kampaní Čaputovej a Valla. Konferenčná časť festivalu sa opäť koná na lodi Rivers Club na  Dunaji deň pred vyhlásením víťazov súťaže 30. mája. 

O titul najkreatívnejšej reklamy roka sa tento rok uchádza 352 prác od 40 agentúr. Najviac prác prihlásili agentúry  MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett.

Na vrchole rebríčka sa s počtom prihlásených prác sa umiestnila  kategória C- CRAFT (54 prác), po nej kategória F- Film (53 prác) ,  G – Digital (44 prác) a K – Kampaň  (39 prác).  Všetky prihlásené práce si budete môcť pozrieť  na stránke súťaže http://sutaz.zlatyklinec.sk/

To, ktoré práce postúpili na shortlist sa dozvieme vo štvrtok 30. mája.

Organizátori sľubujú, tak ako každý rok, veľkú marketingovú párty. Pokiaľ ešte nemáte vstupenky, či už na konferenciu alebo gala, zakúpiť si ich ešte stále môžete na www.zlatyklinec.sk .  Na tejto stránke nájdete i kompletný festivalový program.

Zdroj: TS

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK