Známy rum vyzýva, aby ho ľudia nepili

  • Veľká noc patrí každoročne k obdobiam s najvyšším rizikom výskytu podgurážených vodičov
  • Práve na toto sa vo svojej novej kampani rozhodla upozorniť značka Captain Morgan
zdroj: Captain Morgan
  • Veľká noc patrí každoročne k obdobiam s najvyšším rizikom výskytu podgurážených vodičov
  • Práve na toto sa vo svojej novej kampani rozhodla upozorniť značka Captain Morgan

Z 11 na 23%. Taký je nárast nehôd spôsobených vodičmi pod vplyvom alkoholu počas veľkonočných sviatkov. Podľa štatistík PPZ z posledných rokov boli najrizikovejšou skupinou mladí ľudia vo veku 18 až 24 rokov. K nehodám dochádza najčastejšie na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok. Mnohí vodiči majú zrejme problém odmietnuť šibačkové pohostenie v podobe „šoférskeho“ pohárika tvrdého alkoholu. 

Postihy sú pritom extrémne vysoké. Ak vodič nafúka do jedného promile, môže prísť o vyše 1200 eur. Tie minie na zaplatenie pokuty a povinnú návštevu psychiatra, psychológa a skúšku na dopravnom inšpektoráte.

O to vítanejšou je aktivita spoločnosti Captain Morgan. Kým niektoré komerčné značky v tomto období prichádzajú s masívnymi kampaňami zameranými na zvýšenie spotreby drinkov z ich portfólia, zástupcovia obľúbeného rumu sa rozhodli venovať priestor prevencii a osvete.

Captain Morgan v krátkych videách predstavuje nealko drinky, ideálne na pohostenie veľkonočných šoférov. (Ďalšie videá si môžete pozrieť tu).

 

Hoci je spoločensky zodpovedné správanie veľkých spoločností na Slovensku zatiaľ pomerne zriedkavé, práve takéto aktivity by mohli byť signálom postupnej zmeny k lepšiemu.

Zdroj: TS

Najnovšie video