6 nástrojov, ktoré ti výrazne pomôžu s rozbiehaním vlastného biznisu

Jakub Jablonický / 6. júla 2016 / Lifehacking

Prinášame ti zoznam šiestich nástrojov, ktoré ti pomôžu s dlhým zoznamom problémov a úloh, ktoré ťa čakajú na začiatku tvojej startupovej cesty. Či už hľadáš jednoduchý spôsob merania trakcie alebo rozšírenia mediálneho pokrytia tvojho startupu, v tomto zozname si určite niečo nájdeš. Vyberali sme najzaujímavejšie nástroje z kolekcie Launch Your Startup na Product Hunt.

  1. Growth Tools

Pravidelne aktualizovaná kolekcia nástrojov zameraných na rast tvojho startupu.

0-3Lwsg-iO9CBwz_mo

 

Ak hľadáš rozsiahlejší balík nástrojov, ktoré ti pomôžu s rastom, Growth Tools je pre teba to pravé. Nájdeš tu všetko od produktov na smart analýzu až po optimalizáciu content marketingu, a mnoho ďalšieho.

V rámci jednotlivých sekcií môžeš filtrovať možnosti podľa sub-kategórií. Napríklad, ak hľadáš CRO softvér s funkciou A/B testovania, môžeš zoznam nástrojov zúžiť iba na tie, ktoré ti vyhovujú. Aj keď momentálne nehľadáš nové nástroje, môžeš tu nájsť nové stratégie rastu, nad ktorými si predtým nepremýšľal.

  1. Submit.co

Zisti, kde získať mediálne pokrytie tvojho startupu.

1-tjkztOJZZGwuH6aaHksl4A

Povedzme si na rovinu: Získavanie mediálneho pokrytia tvojho startupu alebo nového produktu nie je jednoduché. Našťastie existuje zoznam mediálnych portálov zameraných na technológie, ktoré si môžeš zoradiť podľa počtu Twitter followerov a Alexa ranku. Tento nástroj za teba neurobí všetku robotu (kontakty na konkrétnych novinárov si vo väčšine prípadov musíš nájsť sám), no určite ti to uľahčí vytvorenie prvotného zoznamu portálov, ktoré ťa dokážu najlepšie prezentovať. Je to skvelý prvý krok pri tvorbe tvojej PR stratégie.

  1. Maître

Vytvor virálnu čakaciu listinu na tvoj produkt za 60 sekúnd.

1-VKNFElkDeRBhjx7Vfn6rrA

Maître je super jednoduchý, ale vysoko efektívny nástroj vytvorený na to, aby ti pomohol zvýšiť zvedavosť a očakávania potenciálnych zákazníkov počas uvádzania tvojho najnovšieho produktu alebo služby. Tento widget je v podstate čakacia listina so zabudovaným systémom odporúčaní, ktorú vytvoríš približne za minútu. Ak sa prihlásia aj ich kamaráti, budúci zákazníci sú odmeňovaní postupom vyššie v listine. Určite sa oplatí skúsiť, ak sa chystáš uviesť na trh nový produkt, knihu alebo event.

  1. Good Email Copy

Emailové texty od skvelých spoločností.

1-5Qn5vWutKK4t2lt5VJ9btw

Email je ešte stále jedným z najefektívnejších spôsobov, ako vybudovať a upútať klientelu tvojho startupu. A písanie textov marketingových emailov je ešte stále jednou z najotravnejších úloh. Ak nechceš úplne objavovať Ameriku, vyskúšaj Good Email Copy. Je to kolekcia emailov spoločností ako Slack, Trello, Pinterest, Basecamp, Everlane, Eventbrite, Shopify a mnohých ďalších. Môžeš ich zoradiť podľa tagov (napr. vitajte, ďakujeme, pozvánka, nové funkcie atď.), čo ti veľmi uľahčí vyhľadávanie príkladov mailov, ktoré práve potrebuješ.

 

  1. Signup!

Dostávaj SMS, keď sa používatelia prihlásia na tvoj produkt.

1-u0Pbe2WelySQ6ETBpX92uQ

Ak chceš hneď vedieť, keď sa niekto prihlási na tvoj produkt, no nechceš sa celý deň pozerať na štatistiky, Signup! je pre teba skvelou možnosťou. Kedykoľvek sa niekto zaregistruje, budeš o tom okamžite vedieť. Len si vytvor účet a vlož do svojej stránky kúsok javascriptu. Tento nástroj je najmä nápomocný, ak pracuješ na vedľajšom projekte a nemôžeš sa väčšinu dňa sústrediť na akvizíciu zákazníkov.

 

  1. Salesmachine

Sleduj zdravie svojich zákazníkov v reálnom čase.

1-ATCmrTHHMGhu8jYeAUMy6A

Toto je nástroj po ktorom každý predajný tím vždy túžil. Zoraďovanie kontaktov, rozhodovanie komu zavolať a sledovanie užívateľských interakcií zaberajú neskutočne veľa času. Salesmachine ti pomôže získať späť tento stratený čas tým, že ti povie na ktorých zákazníkov sa zamerať, vytvorí úlohy a pomocou notifikácií ťa informuje o zákazníckej aktivite a zdraví.

Vďaka schopnosti sledovať zákazníkov v reálnom čase môžeš proaktívne optimalizovať konverziu skúšobných užívateľov, upselling a redukciu zrušených užívateľov. Je to ako CRM na drogách, ktoré ti umožní stráviť menej času sledovaním štatistík a plánovaním a viac času venovaním sa tvojim zákazníkom.

zdroj: medium.com/ProductHunt, zdroj fotografií: medium.com/ProductHunt, zdroj titulnej fotografie: businessinsider.com

Pridať komentár (0)