Activision Blizzard – vydavateľ série Call of Duty kupuje tvorcu hry Candy Crush za $5,9 miliárd!

  • King Digital Entertainment, tvorca najznámejšej hry na Facebooku za posledné roky bol kúpený gigantom vo svete videohier.
image_1446547097.jpeg
  • King Digital Entertainment, tvorca najznámejšej hry na Facebooku za posledné roky bol kúpený gigantom vo svete videohier.

 

„Naša spoločnosť vytvorila jednu z najväčších sietí hráčov na Facebooku a na mobilných zariadeniach“, hovorí CEO KDE Riccardo Zacconi a dodáva neskutočnú štatistiku, podľa ktorej mali hry spoločnosti v treťom kvartáli až 474 miliónov aktívnych hráčov mesačne.

 

 

Activision Blizzard bol už aj pred touto kúpou obrovským gigantom. Nestačí, že vydavateľstvo vlastní herný titul Call of Duty, ich spojenie so spoločnosťou Blizzard Entertainment(2008) im zaručila aj obrovské príjmy z titulov ako Warcraft, či Starcraft. Tentokrát pohltili pôvodom švédsku spoločnosť King, tvorcu ságy Candy Crush, ktorá má hráčov až v 196tich štátoch. Podľa spoločnosti Activision im kúpa King Digital zaručí do konca roka príjmy vo výške až $36 miliárd!

 

Bude veľmi zaujímavé sledovať, ako sa vyvinie situácia okolo King Digital. Neexistuje žiadna garancia, že ich úspech bude trvať naďalej, podobne ako to nik negarantoval ani pri úspechu spoločnosti Zynga, ktorá stavala na hre Farmville. V King si to uvedomujú, ale napriek snahám vybudovať iné zdroje príjmov, aby neboli úplne závislí na jednom titule, sa im to celkom nedarí. Hra Candy Crush je stále zdrojom 1/3 ziskov spoločnosti, ale zákazníci míňajú na hru stále menej a menej. Ak sa len Zynga nepozviecha, jej úspech môže skončiť pri hre, ktorá ho zaručila. Najviac čerpá z tejto akvizície Activision, keďže získal prístup k vyše pol miliarde mobilných používateľov. 

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech