Ako bolo na Busi­ness Bre­ak­fast

Kristína Hlavová / 18. apríla 2014 / Lifehacking

Chcem vám pri­blí­žiť poci­ty z jed­nej prí­jem­nej akcie, kto­rá sa kona­la 17. 4. v bra­ti­slav­skom Con­nec­te s náz­vom Busi­ness Bre­ak­fast. Orga­ni­zá­to­rom bol Peter Boleb­ru­ch zo spo­loč­nos­ti In media a poňal to naozaj pozo­ru­hod­ným štý­lom.

 

Hneď, ako som vstúpila do miestnosti, očarila ma príjemná atmosféra. Peter úvodom povedal: „Cíťte sa tu ako doma“, a tak aj bolo. Ľudia sa potulovali hore dole, rozprávali sa, popíjali kávu a pochutnávali si na čerstvom voňavom pečive, ovocí či chlebíčkoch.  Veď o tom sú raňajky. Lenže toto neboli len obyčajné raňajky. Mali prívlastok „business“. 

 

V čom boli iné?

Popri maškrtení som si vypočula skutočných odborníkov a sympatických ľudí, ktorí rozprávali o svete technológií. Hlavnou témou bol zákaznícky servis a jeho využitie v modernom online biznise.

 

Ako prvý vystupoval Daniel Zaiček z B2B GROUP, ktorý predstavil  novinky o Google Ads a Facebooku.  Spomenul napríklad Google Hotel Finder, ktorý slúži na priamu rezerváciu pobytov v hoteli. Zadáte miesto, čas a Google pre vás vyhľadá na základe cien tie najvýhodnejšie alternatívy. Služba je veľmi prehľadná, jednoduchá a hlavne praktická. Spomínal aj mnohé iné, čo sa týka Facebooku - hovoril o novej funkcii, ktorá sa objaví na News Feede. Pribudne tlačidlo „Shop Now“, ktorým  sa prekliknete  priamo do e-shopu.  Asi už nestačí status sociálnej siete, Facebook sa stáva nákupnou zónou.

 

Aby som spomenula ďalšieho vystupujúceho, zaujal ma aj Ján Šifra. Spoluzakladateľ exportnej agentúry Magazine prednášal okrem iného o začiatkoch  startupov. Ideálne podľa neho je, ak sa na začiatku startupový tím skladá zo štyroch ľudí: hustler, writer, designer, hacker. Prvé "rameno startupového trojuholníka“ – hustler - je ten, ktorý nonstop predáva a to interne aj externe, posúva veci dopredu, riadi komunikáciu v rámci tímu. Vhodné je mať sieť viacerých hustlerov po celej Európe. Ďalšie rameno, writer, je človek potrebný v online svete, ktorý odovzdáva informácie ďalej  a robí to masovo. Designer je jasný. Jano však pripomína, že dôležité je staviť na kvalitu jeho schopností. A hacker, ktorý je „v strede startupového trojuholníka“, je motorom celého projektu, manažérom a developerom v jednom.

 

Usporiadateľ, Peter Bolebruch  mal prednášku o marketingovej automatizácii, konkrétne o výbere a zabezpečení softvérových platforiem, o lepšom zacielení na klienta, definovaní cieľov a poriadku vo firme.  Zdôraznil štyri zásady, ktoré by mali firmy dodržiavať: upratujte, nebojte sa zmien, experimentujte a nechajte si poradiť.

 

Jedinou spíkerkou bola Dana Hamarová. Jej prednáška bola trochu odlišná. Hovorila totiž o mysli a meditácii. Príhovor sa niesol v duchu toho, aké je v dnešnom svete ťažké nájsť si aspoň päť minút denne na reštart mysle, pretože ľudia často lietajú z jednej porady na druhú, kde riešia totálne rozdielne témy. Ukázala nám cvičenie, ktoré dokáže pomôcť uvoľniť sa a vyčistiť myseľ. Ak by to zaujímalo aj vás, pokojne sa ozvite alebo kontaktujte priamo Danu Hamarovú.

 

Na záver už len doplním, že rozprával aj David Čačík - o zákazníckom servise v roku 2014 - a Valer Dunda - o systéme CRM. Čestný hosť Vladimír Šrámek, šéf spoločnosti Decodom, tentokrát nedorazil kvôli pracovným povinnostiam. Tak vraj nabudúce...

 

A určite nejaké nabudúce bude, aspoň pre mňa. Nenechám si ujsť chutné raňajky v prenikavo inšpirujúcej spoločnosti. A čo vy?

 

Zdroj: huffingtonpost.co.uk

Pridať komentár (0)