Ako bolo na Business Breakfast
- Chcem vám priblížiť pocity z jednej príjemnej akcie, ktorá sa konala 17. 4. v bratislavskom Connecte s názvom Business Breakfast. Organizátorom bol Peter Bolebruch zo spoločnosti In media a poňal to naozaj pozoruhodným štýlom.
- Chcem vám priblížiť pocity z jednej príjemnej akcie, ktorá sa konala 17. 4. v bratislavskom Connecte s názvom Business Breakfast. Organizátorom bol Peter Bolebruch zo spoločnosti In media a poňal to naozaj pozoruhodným štýlom.
Hneď, ako som vstúpila do miestnosti, očarila ma príjemná atmosféra. Peter úvodom povedal: „Cíťte sa tu ako doma“, a tak aj bolo. Ľudia sa potulovali hore dole, rozprávali sa, popíjali kávu a pochutnávali si na čerstvom voňavom pečive, ovocí či chlebíčkoch. Veď o tom sú raňajky. Lenže toto neboli len obyčajné raňajky. Mali prívlastok „business“.
V čom boli iné?
Popri maškrtení som si vypočula skutočných odborníkov a sympatických ľudí, ktorí rozprávali o svete technológií. Hlavnou témou bol zákaznícky servis a jeho využitie v modernom online biznise.
Ako prvý vystupoval Daniel Zaiček z B2B GROUP, ktorý predstavil novinky o Google Ads a Facebooku. Spomenul napríklad Google Hotel Finder, ktorý slúži na priamu rezerváciu pobytov v hoteli. Zadáte miesto, čas a Google pre vás vyhľadá na základe cien tie najvýhodnejšie alternatívy. Služba je veľmi prehľadná, jednoduchá a hlavne praktická. Spomínal aj mnohé iné, čo sa týka Facebooku – hovoril o novej funkcii, ktorá sa objaví na News Feede. Pribudne tlačidlo „Shop Now“, ktorým sa prekliknete priamo do e-shopu. Asi už nestačí status sociálnej siete, Facebook sa stáva nákupnou zónou.
Aby som spomenula ďalšieho vystupujúceho, zaujal ma aj Ján Šifra. Spoluzakladateľ exportnej agentúry Magazine prednášal okrem iného o začiatkoch startupov. Ideálne podľa neho je, ak sa na začiatku startupový tím skladá zo štyroch ľudí: hustler, writer, designer, hacker. Prvé „rameno startupového trojuholníka“ – hustler – je ten, ktorý nonstop predáva a to interne aj externe, posúva veci dopredu, riadi komunikáciu v rámci tímu. Vhodné je mať sieť viacerých hustlerov po celej Európe. Ďalšie rameno, writer, je človek potrebný v online svete, ktorý odovzdáva informácie ďalej a robí to masovo. Designer je jasný. Jano však pripomína, že dôležité je staviť na kvalitu jeho schopností. A hacker, ktorý je „v strede startupového trojuholníka“, je motorom celého projektu, manažérom a developerom v jednom.
Usporiadateľ, Peter Bolebruch mal prednášku o marketingovej automatizácii, konkrétne o výbere a zabezpečení softvérových platforiem, o lepšom zacielení na klienta, definovaní cieľov a poriadku vo firme. Zdôraznil štyri zásady, ktoré by mali firmy dodržiavať: upratujte, nebojte sa zmien, experimentujte a nechajte si poradiť.
Jedinou spíkerkou bola Dana Hamarová. Jej prednáška bola trochu odlišná. Hovorila totiž o mysli a meditácii. Príhovor sa niesol v duchu toho, aké je v dnešnom svete ťažké nájsť si aspoň päť minút denne na reštart mysle, pretože ľudia často lietajú z jednej porady na druhú, kde riešia totálne rozdielne témy. Ukázala nám cvičenie, ktoré dokáže pomôcť uvoľniť sa a vyčistiť myseľ. Ak by to zaujímalo aj vás, pokojne sa ozvite alebo kontaktujte priamo Danu Hamarovú.
Na záver už len doplním, že rozprával aj David Čačík – o zákazníckom servise v roku 2014 – a Valer Dunda – o systéme CRM. Čestný hosť Vladimír Šrámek, šéf spoločnosti Decodom, tentokrát nedorazil kvôli pracovným povinnostiam. Tak vraj nabudúce…
A určite nejaké nabudúce bude, aspoň pre mňa. Nenechám si ujsť chutné raňajky v prenikavo inšpirujúcej spoločnosti. A čo vy?
Zdroj: huffingtonpost.co.uk