Inšpiratívne Slovenky v biznise: Patrí im gastro aj svet dizajnu

  • Dnes si s nami pripomeň náš výber piatich zaujímavých žien slovenského biznisu, ktoré by si mal poznať a podarilo sa nám s nimi spolupracovať
  • Čaká na teba gastro, dizajn aj zero waste projekt
eny
Ilustračná fotografia/ Unsplash
  • Dnes si s nami pripomeň náš výber piatich zaujímavých žien slovenského biznisu, ktoré by si mal poznať a podarilo sa nám s nimi spolupracovať
  • Čaká na teba gastro, dizajn aj zero waste projekt

Simona Budinská

Simona je mimoriadne aktívna milovníčka dobrej kávy, ktorá má čo povedať o slovenskej gastro scéne. Jej meno si môžeš spojiť s úspešným projektom Kávičkári.sk, no na svojom konte má aj dve knihy. Jednou z nich je bedeker slovenských kaviarní Top miesta na Slovensku a druhou (ne)učebnica Gastrolove pre začínajúcich podnikateľov v gastronómii. Pre Startitup dokonca napísala výborný článok, kde zhrnula 7 tipov, ktoré ti pomôžu ak si chceš otvoriť vlastnú kaviareň (nájdeš TU).

View this post on Instagram

Ako to už býva v životé dané, častokrát nám prináša zmeny. Je nám ľuto, že lektorka a špecialistka na biznis etiketu Simona Myslikovjanová sa zo zdravotných dôvodov našej (ne) Konferencia Gastrolove nezúčastní. Avšak pani Simonu v programe "nahradí" druhá Simona. V prezentácii s názvom: Tajomstvá najlepších prevádzok sa vám predstaví autorka (ne)učebnice Gastrolove, bedekra Top miesta na Slovensku a zakladateľka online magazínu Kávičkári @kavickari , Simona Budinská. Bonusom budú osobné tipy z oblasti PR a marketingu. #kavickari #kavickarisk #gastrolove #nekonferencia #klubpodlampou #pr #marketing #najlepsieprevadzky #koncept #kaviaren #kava #interier #napad #horeca

A post shared by Gastrolove (@neucebnica_gastrolove) on

Barbora Figľušová

Mladučká podnikateľka z Horehronia podniká s čučoriedkami a domácim medom a jej usilovná práca jej priniesla dokonca aj titul Podnikateľka Slovenska 2018 aj Začínajúca podnikateľka roka (viac si o jej projekte prečítaš TU). Ťaží z veľkej popularity domácej produkcie a je veľmi aktívna na sociálnych sieťach. Je tiež tvárou lokálnej fashion značky Fake Folk (rozhovor s nimi nájdeš TU).

View this post on Instagram

Slávnostný galavečer 19. ročníka Podnikateľky Slovenska 2018 🍾🎉 . . . ĎAKUJEME Vám všetkým, ktorí nás neustále podporujete ✨💙 . . Utorkový večer bol nezabudnuteľný. 😭 Zapísal sa do našich čučoriedkových sŕdc 💙 Pre mňa a moju rodinu bola veľká výhra samotná nominácia do súťaže. Tešili sme sa z toho, aký je to úspech spomedzi všetkych prihlásených byť nominovaná do finále 😍 . . 🏆🥇Cena absolútnej víťazky Podnikateľka Slovenska 2018, je pre mňa vďaka a uznanie za to čo a hlavne ako robíme 🙏🏻 . . 💙Táto cena patrí mojej rodine, s ktorou sa usilovne a s láskou staráme o každý jeden krík💯 . . Súťaž Podnikateľka Slovenska oceňuje ženy, ktoré už teraz svojim podnikaním tvoria budúcnosť. Ženy, ktoré prepájajú tradičné hodnoty v kombinacii s inováciami. Netreba len snívať, treba sen premeniť na realitu. Aj keď pomaličky, úspech príde ! Verte mi ☺️ . . S veľkou pokorou a vďakou som prijala toto nádherné ocenenie a budem sa snažiť zo všetkých síl, aby som bola čo najlepšia inšpirácia pre ďalšie úspešne a talentované ženy 😌 Gratulujem všetkým ženám, ktoré sa neboja vykročiť zo svojej komfortnej zóny a sú krásnym príkladom toho, ako sa všetko dá keď človek verí a má srdce na správnom mieste. Len treba veriť a neustále napredovať 💯💫🔝 #cucoriedkovo #podnikatelkaslovenska2018

A post shared by Č U Č O R I E D K O V O (@cucoriedkovo) on

Na­tá­lia Gap­ľov­ská

Škodlivé parafínové sviečky sa Natália rozhodla vymeniť za ekologickejšiu alternatívu a jej značka LU­MI­NIA vytvorila unikátnu receptúru miešania šiestich voskov, s jedinečnými vôňami, ktoré do ovzdušia nevypúšťajú žiadne škodliviny, a teda sú úplne bezpečné. Predviedla ich dokonca aj na veľtrhu v Paríži. Viac sa dozvieš v našom rozhovore.

Rebecca Šafariková

So svojimi zdanlivo jednoduchými produktmi je Rebecca známa po celom svete. Vytvára štýlové vôdzky pre psy, ktoré môžeš považovať za malý šperk pre štvornohých chlpáčov. Na ich výrobu používa čisto slovenské materiály a výroba prebieha v bratislavskom ateliéri.

„Ko­mu­ni­ko­vať s kli­en­tami a uve­rej­ňo­vať fotky ich štvor­no­hých mi­lá­či­kov, ktorí no­sia Hound, je pre mňa veľ­kým po­te­še­ním. So­ciálne siete ako Fa­ce­book a Ins­ta­gram sú v prí­pade značky pre psov ide­ál­nym mar­ke­tin­go­vým ná­stro­jom. Ľu­dia na nich zdie­ľajú nie­len svoje zá­žitky, ale radi sa po­chvá­lia aj svo­jimi štvor­no­hými mi­lá­čikmi. Denne nám ľu­dia po­sie­lajú fo­to­gra­fie svo­jich psí­kov, ktorí hrdo no­sia naše pro­dukty. Je to úžasný zdroj in­špi­rá­cie, vďaka kto­rému si môžu kli­enti po­zrieť, ako na iných psí­koch vy­zerá jed­not­livý mo­del, a to im často krát po­môže roz­hod­núť sa,“ prezradila v našom rozhovore, ktorý nájdeš TU.

Petra Brlayová

Petra stavila vo svojom biznise na relatívne nezvyčajný materiál, ktorým je korok. Vyrába z neho štýlové batohy, peňaženky, tašky a taštičky a jej produkty sa tešia veľkej obľube. V rozhovore pre Startitup povedala: „Zis­tila som, že na Slo­ven­sku sa také niečo zo­hnať nedá a vi­dela som dieru na na­šom trhu. Ob­jed­nala som si prvú kor­kovú ka­belku od do­dá­va­teľa, s kto­rým spo­lu­pra­cu­jem do­dnes, aby som sa pre­sved­čila o kva­lite kor­ko­vej módy. V marci 2017 vzni­kol es­hop CORK it a vo feb­ru­ári 2018 som ot­vo­rila aj malý sho­wroom.“ Určite sa oplatí spoznať jej prácu a zapálenie pre podnikanie.

Toto bola pätica žien, ktoré na Slovensku robia biznis a mal by si o nich vedieť viac. Ak budeš pravidelne sledovať Startitup, určite už onedlho vyspovedáme ďalšie a ďalšie ambiciózne podnikateľky. Takže zostaň naladený.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK