Inšpiratívny Slovák, ktorý strieka s radosťou

  • Vilo Hapl je človek, ktorý exceluje nielen vo svojom podnikaní, ale búra paradigmy a valcuje sociálne siete.
snimka-obrazovky-2017-02-17-o-15-45-37
Heat in - Facebook
  • Vilo Hapl je človek, ktorý exceluje nielen vo svojom podnikaní, ale búra paradigmy a valcuje sociálne siete.

Izolačná striekaná pena nepríde bežnému smrteľníkovi ako vzrušujúce pole podnikania, no to určite neplatí o Vilovi Haplovi. Počas štúdia na Ekonomickej univerzite ho tento nápad natoľko nadchol, že sa mu rozhodol venovať naplno. Začiatky podnikania boli relatívne skromné, ale o to odvážnejšie. Vilo si doslova prežil “americký sen”. Začal ako bežný dodávateľ služby pre najväčšieho distribútora penových izolácií na Slovensku, no už po pár rokoch tvrdej práce sa mu tak darilo, že túto firmu kúpil a založil nového najväčšieho hráča v tomto odvetví na Slovensku. Školou nepripravený, no o to viac odhodlaný, založil spolu so svojím kamarátom Blažejom Pánikom firmu Heat in, ktorá priniesla na Slovensku inovatívnu formu zatepľovania domov.  

Foto: Heat in – Facebook

Základ dobre fungujúcej firmy je obklopiť sa tými správnymi ľuďmi, preto spolu s Blažejom tvoria skvelú dvojicu. Sám hovorí, že to najpodstatnejšie je, aby sa ľudia cítili vo firme ako doma, so svojou rodinou, priateľmi a boli obklopení pohodou. Na návšteve v Heat in by si naozaj nevedel rozlíšiť, kto je z operatívy, kto z administratívy, kto z manažmentu, a keď aplikátori nemajú oblečené montérky, tak ani tých z výroby. Vďaka tomu dokážu podávať skvelé výkony a svojim zákazníkom vždy prinášajú len to najlepšie. Veď predsa aj ich cieľom je priniesť teplo do ich domovov.

Foto: Heat in – Facebook

Vyzerá to veľmi rozprávkovo, no ako už býva pravidlom, za každým dobrým biznisom stojí mnoho prebdených nocí a stratených nervov. No sila zotrvať, aj keď už máš pocit, že boj je prehratý, je presne to, čo odlišuje úspešných podnikateľov od tých ostatných. “Veci sa jednoducho samé neurobia, a keď chceš uspieť, musíš byť krok popredu”. Toto si Vilo so svojím tímom dobre uvedomuje. Pravidelne posielajú na svoje sociálne siete videá vďaka, ktorým aj ten najväčší laik pochopí, o čom striekané penové izolácie sú.

Tu je potrebné sa pozastaviť a pozrieť sa aj na detaily, ktoré stoja za úspechom Heat in. Nie každá stavebná firma, nie že VIE, ale JE vôbec aktívna na sociálnych sieťach. Stavebníctvo predsa nepatrí medzi odvetvia, ktoré sa dajú dobre komunikovať na sociálnych médiach. OMYL! Heat in ukázal, ako sa aj stavebná firma dokáže “vy-hypovať”.

Možno ste si všimli pred par týždňami sériu vídeí na Facebooku, kde chlapi v podivných návlekoch striekajú penu na strechy a rôzne ďalšie povrchy. Tieto vídeá dokázali to, čo sa nedarí ani zabehnutým kreatívnym a digitánym agentúram – stali sa virálnymi. Vilo dokázal, že aj na prvý pohľad nezaujímavý produkt, dokáže ohúriť a zaujať masu, ak sa podá správne. Znie to až neuveriteľne, ale tieto krátke ukážky dosahujú aj státisícové videnia na Facebooku.

Počet vzhliadnutí 253.000

Počet vzhliadnutí 85.000

Počet vzhliadnutí 56.000

Vilovým snom je zanechať hmatateľnú a zmysluplnú robotu. No tiež dodáva, že človek by mal svoje sny žiť a nie snívať. Skromný chalan vie, ako správne osloviť klienta, čo si na ňom jeho spolupracovníci veľmi vážia. Dôvera a dobré vzťahy sú to, vďaka čomu sa ich zákazníci a už aj priatelia radi znova vracajú do Heat in.
Vilo pred pár dňami oslávil iba 30 rokov, preto mu v neposlednom rade praje redakcia Startitup všetko dobré a nech sa mu darí v podnikaní, ale aj v súkromnom živote.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá