Kde získate najlepšie marketingové know-how?

  • V dravom svete marketingu ho veľká časť laickej populácie vníma ako lov na peňaženky, či neustále vnucovanie produktov. Marketéri ale vedia, že za dobrou reklamou sa skrýva oveľa viac. Online marketing poskytuje obrovské množstvo možností ako zákazníka osloviť. Základom je urobiť správnu analýzu a prispôsobiť reklamu tak, aby sa dostala v správnej forme správnej skupine zákazníkov. Newslettre, ktoré kričia “som reklama” už automaticky putujú do spamu. Ako robiť reklamu ktorá prináša svetu niečo viac? O tom a ešte mnoho viac nám povedia odborníci z reklamných agentúr!
  • V dravom svete marketingu ho veľká časť laickej populácie vníma ako lov na peňaženky, či neustále vnucovanie produktov. Marketéri ale vedia, že za dobrou reklamou sa skrýva oveľa viac. Online marketing poskytuje obrovské množstvo možností ako zákazníka osloviť. Základom je urobiť správnu analýzu a prispôsobiť reklamu tak, aby sa dostala v správnej forme správnej skupine zákazníkov. Newslettre, ktoré kričia “som reklama” už automaticky putujú do spamu. Ako robiť reklamu ktorá prináša svetu niečo viac? O tom a ešte mnoho viac nám povedia odborníci z reklamných agentúr!

Nezáleží na tom, či ste v marketingu skúsený, začiatočník, študent, podnikateľ, ktorý prezentuje svoje produkty a služby, alebo jednoducho len marketingový nadšenec. Na to, aby ste sa posunuli vo svojej práci ďalej, potrebujete neustále sledovať trendy a naberať nové inšpirácie. Ako ale dostať to správne know-how od odborníkov z praxe? Môžete si napríklad vyhľadať všetkých CEO úspešných agentúr a skúsiť si s nimi dohodnúť osobné stretnutie pri káve.

Jednoduchšia a určite efektívnejšia cesta je vyhľadať si konferenciu či workshop na tému, ktorá vás zaujíma a tak nájsť na jednom mieste informácie a nadviazať nové kontakty. O tom, že o konferencie je veľký záujem svedčí aj fakt, že sa tento rok uskutoční už 6. ročník konferencie MAKE IT DIGITAL. 

Zobraziť celú galériu (2)
zdroj: digitálna univerzita

 

Marketing: Len berie alebo aj dáva?

Túto otázku si kládli aj nadšení študenti marketingu z Digital Marketing Club-u, ktorí organizujú túto výnimočnú konferenciu. Preto vyhľadali a pozvali 8 najlepších odborníkov z rôznych oblastí marketingu. Aký bude ich pohľad na vec? To sa na akademickej pôde Univerzity Komenského dozvieme už 7.11.2018! Tento ročník sa nesie v téme BRING OUT THE BEST a prináša aj zaujímavú novinku. Ste zvedaví, čo sme si pre vás pripravili?

Kto sú tohtoroční spíkri? Máte sa na čo tešiť!

 Celá konferencia bude zameraná na hodnoty, ktoré marketing prináša. V zmysle tejto témy si pripravili svoje prezentácie aj pozvané osobnosti. Čakajú vás:

Andrej Salner (Basta digital):               Digitálna stratégia – ako nájsť to, čo naozaj funguje.

Samuel Majdek (Refresher):                Ako prispôsobiť obsah jednotlivým kanálom.

Pavol Minár (Minar Inspiration):         Marketing, ktorý prináša hodnotu.

Martin Woska (Triad):                           Výber najefektívnejších kampaní z Cannes 2018, ako a prečo fungovali.

Peter Irikovský (Exponea):                   Dáta majú všetci, riešenie málokto.

Zobraziť celú galériu (2)
zdroj: digitálna univerzita

 

Na záver je po prvý krát na tomto podujatí pripravená interaktívna diskusia. Influencer marketing je už aj na Slovensku čoraz viac skloňovaným pojmom. O tom, aké hodnoty prináša sa budú rozprávať známi slovenskí influenceri z rôznych oblastí. Diskutovať prídu: Janka Malaga, Veronika Cifrová Ostrihoňová a Kristína Tormová. Celým programom vás prevedie Matúš Horváth.

 Chcete byť pri tom?

 Konferencia je tu už o pár dní a know-how je na dosah ruky. Nenechajte si ujsť nadupaný program a zabezpečte si aj vy svoje miesto na tejto skvelej konferencií. Vstupenku nájdete na Tickpo: https://tickpo.sk/detail/make-it-digital-bring-out-the-best

Ak by ste sa chceli dozvedieť viac nielen o spíkroch či detailoch konferencie, kliknite na: http://www.makeitdigital.sk/

Tešíme sa na vás 7.11. o 16:30 na MAKE IT DIGITAL!

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá