Avion predstavuje nový foodcourt, ktorého sa dočkáme už čoskoro

  • O nákupné centrá v Bratislave naozaj nie je núdza. Každé z nich sa snaží prilákať zákazníkov na rôzne novinky, výhody a modernizáciu priestorov. Takýto krok zvolilo aj nákupné centrum Avion Shopping Park, ktoré na bývalých priestoroch Hypernovy otvorí novú stravovaciu sekciu a mnoho ďalšieho.
Avion Shopping Park
  • O nákupné centrá v Bratislave naozaj nie je núdza. Každé z nich sa snaží prilákať zákazníkov na rôzne novinky, výhody a modernizáciu priestorov. Takýto krok zvolilo aj nákupné centrum Avion Shopping Park, ktoré na bývalých priestoroch Hypernovy otvorí novú stravovaciu sekciu a mnoho ďalšieho.

Nie je tomu ešte ani týždeň, čo v nákupnom centre Avion Shopping Park svoje brány otvoril Kaufland. Ten bol postavený na ploche, kde sa predtým nachádzala Hypernova. Tá sa však rozprestierala na ploche 13 500 m2, no Kaufland využil podstatne menšiu plochu, a to len 3 500 m2. Na zvyšnom mieste sa plánujú vybudovať nové obchody, 14 gastro prevádzok a detských ihrísk.

Len pár dní od otvorenia Kauflandu predstavuje Avion vizualizáciu foodcourtu, ktorý sa bude rozprestierať na ploche 8 000 m2. Autorom vizualizácie foodcourtu, detských ihrísk a relaxačnej zóny je Pavol Suchánek, ktorý okrem mnohých iných stavieb spolupracoval aj pri výstavbe samotného Avionu. Svoj návrh pre portál strategie.hnonline.sk opisuje takto:

„Návrh nového foodcourtu v AVIONE je originál, inšpirovalo nás množstvo vnemov najmä z prostredia európskych veľkomiest – historické uličky, ich zákutia. Chceli sme vytvoriť netradičný foodcourt inšpirovaný polyfunkčným mestským prostredím s príbehom. Nový priestor je členitý, obsahuje perspektívu i optické klamy, má menšie časti určené na stretávanie sa, aj pódium na prezentácie. Ľudia chcú byť v spoločnosti iných, aj preto ich lákajú nákupné centrá s príjemným miestom na stretávanie sa, oddych a zábavu. V minulosti túto funkciu plnili centrá miest, v súčasnosti sú skôr vyhľadávané turistami.“

Smerom, ktorým sa vizuál priestorov uberá je podľa vyjadrení Andreja Dvorského, projektového manažéra Ikea Centres Slovensko, ktorá vlastni a prevádzkuje nákupne centrum Avion, prispôsobený novým a moderným spotrebiteľským trendom. Zároveň pre portál reality.etrend.sk dodal:

„Ľudí totiž čoraz viac do nákupných centier priťahujú nielen módne značky a služby, ale aj zaujímavé gastro prevádzky so širokou ponukou jedál. Snažíme sa príjemné stravovanie spojiť aj so zábavou, a preto budú súčasťou nového foodcourtu aj dva detské zábavné koncepty,“

Priestory, v ktorých sa nachádza súčasný foodcourt sa po otvorení novej stravovacej časti nahradia módnymi prevádzkami. Reštauračná časť na prvom poschodí nad klziskom bude fungovať ďalej a nedotknú sa jej žiadne zmeny.

Súčasný foodcourt zaberú po otvorení nového, módne prevádzky. Reštauračná zóna na prvom poschodí nad klziskom bude fungovať naďalej.

Obyvatelia Bratislavy, blízkeho okolia a turistov sa tak v lete roku 2018, kedy je naplánované otvorenie tejto, zatiaľ, nezastavanej časti nákupného centra, môžu tešiť na výnimočné, jedinečné a moderné stravovacie, obchodné a voľnočasové priestory pre deti aj dospelých.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá