Heineken spravil radikálny krok. Slováci už nenájdu na pultoch obľúbený druh Zlatého Bažantu

  • Heineken Slovensko sa po dvadsiatich rokoch rozhodol prestať variť pivo Zlatý Bažant Nealko
  • Spoločnosť sa týmto krokom prispôsobuje meniacim sa návykov svojich spotrebiteľov
  • Generálny riaditeľ Heineken Slovenskov sa však priznal, že toto rozhodnutie nebolo ľahké
  • Heineken Slovensko sa po dvadsiatich rokoch rozhodol prestať variť pivo Zlatý Bažant Nealko
  • Spoločnosť sa týmto krokom prispôsobuje meniacim sa návykov svojich spotrebiteľov
  • Generálny riaditeľ Heineken Slovenskov sa však priznal, že toto rozhodnutie nebolo ľahké

O tomto radikálnom kroku informovala spoločnosť na svojej stránke. Ako dôvod uviedla, že 20 rokov je pomerne dlhá doba, počas ktorej sa vyvíja aj spoločnosť a s tým aj spotrebiteľské návyky. Mení sa najmä životný štýl spotrebiteľov. Ľudia v dnešnej dobe sa o seba viac starajú, dbajú na to, čo konzumujú, robia rozhodnutia, ktoré sú založené na racionálnych apeloc, a o to väčšie nároky kladú na produkty, ktoré nakupujú.

Zobraziť celú galériu (5)
zdroj: zlatybazant.sk

Jedným z trendov je aj striedmejšia a zodpovednejšia konzumácia alkoholu alebo jeho úplné vylúčenie v určitých situáciách. Aj napriek tomu, že je Zlatý Bažant Nealko nealkoholické pivo, vždy obsahovalo legislatívou povolené množstvo alkoholu (max. 0,5 %).

„Rozhodli sme sa preto ukončiť výrobu tohto produktu, ktorý v súčasnej dobe už nespĺňal naše predstavy a požiadavky pri napĺňaní potrieb zákazníkov, ktorí vnímajú alkohol veľmi citlivo… Aj napriek názvu Nealko sme si vedomí, že v ňom ostalo isté množstvo alkoholu. Preto sme sa rozhodli ukončiť výrobu piva Zlatý Bažant Nealko,“ vysvetlil vo videu generálny riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko, Odin Goedhart.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá