Heineken spravil radikálny krok. Slováci už nenájdu na pultoch obľúbený druh Zlatého Bažantu
- Heineken Slovensko sa po dvadsiatich rokoch rozhodol prestať variť pivo Zlatý Bažant Nealko
- Spoločnosť sa týmto krokom prispôsobuje meniacim sa návykov svojich spotrebiteľov
- Generálny riaditeľ Heineken Slovenskov sa však priznal, že toto rozhodnutie nebolo ľahké
- Heineken Slovensko sa po dvadsiatich rokoch rozhodol prestať variť pivo Zlatý Bažant Nealko
- Spoločnosť sa týmto krokom prispôsobuje meniacim sa návykov svojich spotrebiteľov
- Generálny riaditeľ Heineken Slovenskov sa však priznal, že toto rozhodnutie nebolo ľahké
O tomto radikálnom kroku informovala spoločnosť na svojej stránke. Ako dôvod uviedla, že 20 rokov je pomerne dlhá doba, počas ktorej sa vyvíja aj spoločnosť a s tým aj spotrebiteľské návyky. Mení sa najmä životný štýl spotrebiteľov. Ľudia v dnešnej dobe sa o seba viac starajú, dbajú na to, čo konzumujú, robia rozhodnutia, ktoré sú založené na racionálnych apeloc, a o to väčšie nároky kladú na produkty, ktoré nakupujú.
Jedným z trendov je aj striedmejšia a zodpovednejšia konzumácia alkoholu alebo jeho úplné vylúčenie v určitých situáciách. Aj napriek tomu, že je Zlatý Bažant Nealko nealkoholické pivo, vždy obsahovalo legislatívou povolené množstvo alkoholu (max. 0,5 %).
„Rozhodli sme sa preto ukončiť výrobu tohto produktu, ktorý v súčasnej dobe už nespĺňal naše predstavy a požiadavky pri napĺňaní potrieb zákazníkov, ktorí vnímajú alkohol veľmi citlivo… Aj napriek názvu Nealko sme si vedomí, že v ňom ostalo isté množstvo alkoholu. Preto sme sa rozhodli ukončiť výrobu piva Zlatý Bažant Nealko,“ vysvetlil vo videu generálny riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko, Odin Goedhart.