NOC 2014 prinesie aj rande študentov so šéfmi top firiem

  • Čo všetko sa dá stihnúť za 10 minút? Zavolať rodičom, prečítať si e-maily, alebo získať prácu snov! Presne toľko času budú mať účastníci 4. ročníka jedinečného kariérneho podujatia Night of Chances (NOC) Business 2014 na to, aby zaujali šéfov top firiem na Slovensku a možno už o pár týždňov s nimi sedeli na druhom rande priamo v ich sídle. Nielen speeddating však bude možné zažiť 20. novembra 2014 od 18. hodiny na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave.
image_1416327679.jpeg
  • Čo všetko sa dá stihnúť za 10 minút? Zavolať rodičom, prečítať si e-maily, alebo získať prácu snov! Presne toľko času budú mať účastníci 4. ročníka jedinečného kariérneho podujatia Night of Chances (NOC) Business 2014 na to, aby zaujali šéfov top firiem na Slovensku a možno už o pár týždňov s nimi sedeli na druhom rande priamo v ich sídle. Nielen speeddating však bude možné zažiť 20. novembra 2014 od 18. hodiny na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave.

„Night of Chances organizujeme pre biznis študentov už štvrtýkrát a vždy sa snažíme prísť so zaujímavými novinkami. Medzi tie hlavné by som určite zaradil speeddating, kde sa študenti budú mať možnosť porozprávať s vrcholovými manažérmi špičkových firiem jeden na jedného,“ hovorí gestor projektu Radoslav Tausinger.

 

Novinkou aktuálneho ročníka NOCi zameranej na biznis je práve 10-minútový súkromný rozhovor jeden na jedného so šéfmi firiem, ktorý si budú môcť vyskúšať odvážni študenti a absolventi vysokých škôl prevažne ekonomických smerov. Na opačnej strane stola na nich bude čakať aj šéf adidas Group v strednej a východnej Európe Peter Virsik. „Je to veľmi efektívny nástroj na to, aby som v krátkom čase spoznal čo najviac študentov a ich schopnosť vystihnúť to najdôležitejšie o sebe, opísať predstavy o svojej budúcnosti a položiť správne otázky v priebehu 10 minút,“ myslí si.

 

Tí menej smelí si budú môcť vypočuť lídrov najžiadanejších spoločností rečniť o kariére v biznise v rámci hlavnej panelovej diskusie Otvorene o kariére. Študentom v nej návod na úspech poodhalia výkonní riaditelia Tatra banky Igor Vida, Esetu Richard Marko, adidas Group Peter VirsikAccenture Peter Škodný.

 

„Teší nás, že si študenti uvedomujú vysokú konkurenciu vládnucu na trhu práce, a taktiež fakt, že na svojej kariére treba začať pracovať čo najskôr. Snažíme sa tých najšikovnejších v tomto úsilí maximálne podporiť a pripravujeme pre nich rôzne dlhodobé stáže a trainee program,“ oboznamuje Virsik.

 

„Okruh študentov, ktorých hľadáme, je pomerne široký. Sú to technické pozície, ale aj pozície obchodné, marketingové, tiež do financií a do ďalších podporných činností,“ prezrádza MarkoŠkodný rozhodne odporúča študentom prísť a hľadať stáž už popri škole: „Ja by som im to odporúčal a podľa možnosti v čo najkvalitnejšej firme. Pretože úprimne, tak ako ide dole kvalita vysokého školstva, je to druhá  možnosť ako sa reálne vzdelávať.“

Rovnako uvažuje aj Vida. „Určite by som to využil, lebo je to jedinečná možnosť spoznať firmu zvnútra bez toho, aby ste sa v nej ešte zamestnali,“ povedal šéf Tatra banky.

 

 

Zahviezdi a získaj stáž

 

Tí, čo majú radi výzvy, si budú môcť na interaktívnych workshopoch vyskúšať riešenie reálnych problémov, s ktorými sa v praxi stretávajú zamestnanci firiem. Možno práve pri tom vyniknú natoľko, že im zástupcovia prítomných spoločností ponúknu exkluzívnu stáž. Jeden z workshopov bude viesť Peter Chovanec, Industry Analyst v Google.

 

„Ku vzdelaniu a študentom mám blízko, nie je to tak dávno, čo som sám medzi nich patril a vyhľadával účasť na podobných akciách, ako je NOC. Okrem prepojenia na šikovných ľudí z odboru a praxe ma posúvali ďalej, dali mi možnosť zapojiť sa do zaujímavých projektov a zistiť, ako by som obstál na trhu práce. Budem rád, ak budem môcť podobnú skúsenosť sprostredkovať aj účastníkom NOC, zapojiť ich do workshopu, ktorý bude o reálnom Google projekte a verím, že tam nájdeme aj šikovného budúceho kolegu alebo kolegyňu,“ motivuje Chovanec.

 

 

Firmy, ktorých šéfovia na akcii osobne vystúpia, boli vybrané v októbrovom prieskume združenia Nexteria o najžiadanejšieho zamestnávateľa. Už po niekoľkýkrát sa ním stal Google, nasledovaný veľkými firmami ako Eset, Tatra banka či Amazon. Úspechom je umiestnenie slovenskej cestovnej kancelárie BUBO Travel agency v najlepšej desiatke. Jej šéf porozpráva na NOCi svoj inšpiratívny podnikateľský príbeh.

 

Štvrtý ročník podujatia prinesie spätnú väzbu nielen študentom, ale aj samotným firmám. „Úplne prvýkrát budeme realizovať focusné skupiny, kde budú môcť študenti nastaviť firmám zrkadlo a následne im pomôcť vymyslieť spôsoby, ako si svoje vnímanie medzi študentskou populáciou zlepšiť,“ avizuje Tausinger.

 

Zdroj: Nexteria

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech