Žilinská Treska má minimalistickú kampaň, pasuje sa v nej za legendu slovenskej gastronómie

  • Ryba Žilina pokračuje v komunikácii svojho vlajkového produktu
  • V jesennej vlne tohtoročnej kampane chce zdôrazniť, že domovom tejto tradičnej špeciality je Žilina
  • V kampani produkt pasuje za legendu slovenskej gastronómie
treska
Ryba Žilina
  • Ryba Žilina pokračuje v komunikácii svojho vlajkového produktu
  • V jesennej vlne tohtoročnej kampane chce zdôrazniť, že domovom tejto tradičnej špeciality je Žilina
  • V kampani produkt pasuje za legendu slovenskej gastronómie

Ryba Žilina vo svojej najnovšej kampani hovorí, že je legenda. Značka kampaň nasadila v čase redizajnu svojho vlajkového produktu Treska Exkluziv.

V kľúčovom vizuáli jesennej vlny kampane sme sa zamerali na jednoduchosť. Vynovený obal a jasný headline Legenda je zo Žiliny, ktorý robí produkt nezameniteľným. Pridali sme aj detail odliepajúceho sa rohu, v ktorom vidíme odhaľujúce sa logo firmy. Odliepajúci sa roh je zároveň metaforou na otvorenie vynoveného téglika tresky, povedal senior brand consultant z agentúry Generations Jakub Zeman.

Žilinská Treska si dáva tento rok za cieľ prihovárať sa naprieč generáciami slovenských spotrebiteľov jednoduchým, ale o tom jasnejším posolstvom, s ktorým sa dokážu stotožniť.

Treska v majonéze, ktorá pochádza zo Žiliny, je skrátka legenda. A my sa snažíme robiť maximum preto, aby si tento výrobok uchovával svoju kvalitu a chuť a mal svoje miesto v slovenských chladničkách aj o ďalšie desaťročia,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že spoločnosť kampaňou sleduje posilňovanie svojej pozície najväčšieho výrobcu tresky v majonéze a tým chce podporovať predaj aj širšieho portfólia produktov značky PRETO Ryba Žilina.

Kampaň „Legenda je zo Žiliny“ trvá od začiatku septembra do obdobia Vianoc. Nasadená je v printe, prostredníctvom POS materiálov a v outdoore. Významnú časť media mixu zohrávajú sociálne médiá Facebook a Instagram, kde je treska spájaná so slovnými hračkami, napr. ako „Fishanda zo Žiliny, ktorú všetci mealujú.“

Súčasťou komunikácie je aj koncept promotion „Legendárne raňajky s Fun rádiom“. V týždni od 17. do 21. septembra Ryba Žilina odmení postupne 3 poslucháčov Fun rádia, ktorým doručí balík tresky priamo do kancelárie. Postará sa tak o raňajky pre celé tímy kolegov.

Za kreatívnym konceptom kampane stojí brandingová agentúra Generations.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech