Choďte do pizze, naložíme vám, odkazuje nákupné centrum Bory Mall Slovákom

  • Bory Mall je obchodné centrum na okraji Bratislavy
  • Ľudí z mesta chce prilákať napríklad na svoj vymakaný foodcourt
  • Na jeho spropagovanie použili reklamu, ktorá si vyslúži nejedno zdvihnuté obočie
Youtube Bory Mall
  • Bory Mall je obchodné centrum na okraji Bratislavy
  • Ľudí z mesta chce prilákať napríklad na svoj vymakaný foodcourt
  • Na jeho spropagovanie použili reklamu, ktorá si vyslúži nejedno zdvihnuté obočie

Nákupné centrum Bory Mall je síce pomerne známe, pre Bratislavčanov je však mierne od ruky – nachádza sa totiž až na okraji mesta, konkrétne v mestskej časti Lamač. Obyvateľ hlavného mesta, ktorý sa pohybuje prevažne v centre, sa sem tak často nedostane, po ruke má totiž veľa bližších možností.

To však neznamená, že Bory Mall nemajú čo ponúknuť. Za zmienku stojí okrem zaujímavých obchodov aj prepracovaný foodcourt, v ktorom vyhladovaní nakupujúci nájdu všeličo. V ponuke je napríklad Burger King, mnohé ázijské reštaurácie, Pizza Hut a mnohé ďalšie. Nákupné centrum Borry Mall si  uvedomuje svoj potenciál ponúknuť konzumentom dobré a rôznorodé jedlo, potrebovalo však túto ideu mierne popostrčiť.

Na odprezentovanie svojho foodcourtu nakoniec využili hudobný klip s výstižným mottom Naložíme ti!. Vo videu vidíme niekoľko spevákov, ktorí sa pomocou pesničky snažia odprezentovať reštaurácie nič netušiacim divákom. Na ich tvárach sa odrážajú mnohé emócie – šok, pobavenie,v niektorých prípadoch aj zmätenosť.

Práve posledná emócia nepochybne zostáva aj v mysliach divákov, ktorí si video pozreli na internete. Reklama má totiž hneď niekoľko prvkov, ktoré si rozhodne vyslúžia vlnu otáznikov. Hneď zo začiatku tak pôsobí samotné motto, ktoré neskôr dopĺňa aj hláška „Choďte do pizze“.

Mnoho ľudí taktiež celkom nechápe časť, ktorá propaguje indickú reštauráciu. Reklama ako celok môže navodiť mierne trápny pocit, hlavne ak sa do úvahy vezmú nič netušiaci ľudia, ktorí sa v nej ocitli bez akéhokoľvek varovania. Teda celé video vyzerá, že ľudia konzumujúci vo foodcourte nie sú zaplatený komparz. Snaha nákupného centra upozorniť na seba sa však aj napriek možným negatívnym odozvám vydarila, keďže video za 4 dni od nasadenia na Youtube získalo viac ako 11-tisíc videní.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK