DeliBarry: „Najväčším úspechom sú spokojní zákazníci.“

Filip Mikschik / 11. septembra 2015 / Lifehacking

DeliBarry nám predstavil Robin Holešinský

 

Čo DeliBarry robí? Aký je čas doručovania zásielok?

DeliBarry je služba, ktorá Vám prepraví takmer čokoľvek a kamkoľvek do 96 hodín. Všeobecne sa dá povedať, že po ČR doručujeme do 24 hod, po Európe do 48 hod a do sveta do 96 hod. Sú to však len akési priemery štandardného a expresného doručenia. Keď bude zákazník chcieť, a bude ochotný si priplatiť, tak sme schopní dostať balík kamkoľvek po Európe aj do 24 hodín. Rovnako tak sa rôznia časy doručenie po svete. V priemere doručujeme sveta do 48 až 72 hod.

 

A koľko ma čaká formulárov, ak budem chcieť poslať balík napr. Do USA?

Stačí ak vyplníte jednoduchý formulár na webe – ten prechádza častou optimalizáciou a A / B testy. Razíme pravidlo, že čo nie je nutné poznať, to vedieť nechceme.

Čo sa USA týka, tak tam je potreba balíček precliť (na rozdiel od EÚ). Toto bohužiaľ neovplyvníme, ak sú však k balíčku všetky potrebné dokumenty (predovšetkým faktúra), tak sa o preclení postarajú naši partneri a balíček väčšinou na colnici nečaká.

 

 

 

Prečo si rozbehol DeliBarry?

Hlavným impulzom boli výhodné cenové podmienky, ktoré sme mali k dispozícii ešte pred založením DeliBarry z našich predchádzajúcich projektov. Avšak je faktom, že tu stále nie je služba, ktorá by ponúkala komplexné riešenie, čo sa posielanie balíčkov do zahraničia týka. Ako pre koncových zákazníkov, tak pre firmy.

 

Čo je Vaša inšpirácia?

Našou inšpiráciou sú globálne služby ako Shyp, ktoré majú pod kontrolou kompletný zákaznícky zážitok od objednania až po styk so zákazníkom. Na druhú stranu ich biznis model je postavený tak, že sa služba podstatne horšie škáluje a navyše sú potrebné vysoké investície. My mierime niekam medzi porovnávače typu ParcelMonkey a práve spomínaný Shyp.

 

Čo považujete za najväčší úspech DeliBarry?

Služba beží ešte len pár mesiacov, ale najväčším úspechom sú bezpochyby spokojní zákazníci, ktorí u nás objednávajú opakovane. Každým dňom takých pribúda. :-)

 

Aké sú vaše plány do budúcnosti?

V tejto chvíli nechcem príliš prezrádzať, ale môžem naznačiť, že do konca roka by sme radi predstavili sekciu pre firmy.

 

 

Aké typy ľudí hľadáte do svojho tímu?

Aktuálne intenzívne hľadáme nových členov tímu zákazníckej podpory, ktorá je pre nás prioritou, avšak nepohrdneme aj talentovaným kodérom.

 

V čom ste iní ako konkurencia?

Našu službu sa snažíme budovať tak, aby zákazník mal čo najmenej starostí balíček prepraviť. Algoritmus sa teda vždy snaží o výber takého prepravcu, ktorý zákazníkovi ponúkne najlepší pomer cena / výkon bez zbytočných krokov navyše. Chceme, aby ľudia posielali jednoducho.

 

Čo je pre vás pri budovaní startup najdôležitejšie?

Okrem tvrdej práce je to, podľa môjho názoru, kombinácia znalostí z marketingu a vývoja produktu (obzvlášť technické znalosti okolo vývoja). Je potreba získavať zákazníkov hneď pri štarte projektu, prípadne ešte predtým. Dôležité je taky príliš dlho neotáľať so samotným Launch. Nevadí, že produkt nie je dokonalý. Získanie nejakej prvotnej trakcie je extrémne dôležité.

 

 

Ako vyzerá pracovný deň v DeliBarry?

Vstávam v cca 6:30, do kancelárie dorazím v 7:30. Môj pracovný deň je veľmi variabilný, sme malý tím, takže jeden deň riešim marketing, ďalší vývoj produktu s grafiky a programátorov. Domov odchádzam okolo 18:30.

 

 

Nejaké ďalšie tipy / odporúčanie / odkaz na záver?

Ak nás chcete podporiť, tak sa môžete stať našimi fanúšikmi. :-)

 

zdroj: startupjobs.cz

Pridať komentár (0)