Ikea znovu skóruje. Dvoma úžasnými reklamami odpočítava dni do Vianoc

  • Prešla už druhá adventná nedeľa, no príval vianočných reklám sa ešte stále nezastavuje
  • Ikea prispieva rovno dvomi spotmi, ktoré sú vytvorené pre pobočky v Švédsku a v Kanade
  • Firma však svojou kreativitou rozcítila srdcia celého sveta
Archív Reader’s Digest / Youtube IKEA Sweden
  • Prešla už druhá adventná nedeľa, no príval vianočných reklám sa ešte stále nezastavuje
  • Ikea prispieva rovno dvomi spotmi, ktoré sú vytvorené pre pobočky v Švédsku a v Kanade
  • Firma však svojou kreativitou rozcítila srdcia celého sveta

Možno si spomínaš na taliansku vianočnú Ikea reklamu, o ktorej sme ťa informovali len prednedávnom. Ak si si však myslel, že pôvodne švédska firma týmto jedným spotom končí, mýlil si sa.

V strede vianočného ošiaľu vypúšťa dve ďalšie videá – jedno pre Kanadu a druhé pre domovské Švédsko. Je pravda, že tieto krajiny rozdeľuje oceán, avšak niečo majú predsalen spoločné. Okrem toho, že oba zhrejú srdcia ľuďom po celej zemeguli, sa dokonca zladili v téme – ukazujú dva príbehy kúzelníkov.

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Youtube / IKEA Sweden

Hlavným hrdinom švédskeho spotu je malý chlapec, ktorý si pre celú svoju rodinu pripravil magické predstavenie. Svoje triky síce nevie ukryť na sto percent, celá rodina sa však aj napriek tomu usmieva a tlieska. Chlapec začaruje lampu na ovládanie, lyžičku, no to stále nie je všetko. Hlavným bodom jeho programu je strhnutie obrusu zo stola. Vôbec mu nevadí, že je na ňom ešte stále rozložená večera.

Kanadská reklama je tej švédskej v mnohom podobná. Hlavným hrdinom je malý chlapec, ktorý chce za každých okolností uspieť vo svojom vysnívanom povolaní. Nech sa však akokoľvek snaží, nedarí sa mu. Jeho rodina si už na jeho výstrelok zvykla a nepredpokladá, že sa mu niekedy nejaký trik skutočne podarí. Chlapcov starý otec sa však rozhodne podať mu pomocnú ruku – vyrobí mu poličku, s ktorou zaručene uspeje. Na Vianoce sa teda rodina môže prekvapene prizerať prvému vydarenému triku.

Ikea tvrdí, že zhodná téma týchto dvoch reklám bola čisou náhodou. Na tom či to je pravda alebo nie však podľa nás vôbec nezáleží. Väčšiu váhu prikladáme kreatívnemu odprezentovaniu produktov, čo je už u značky IKEA zvykom. Oceňujeme navyše aj kreativitu, ktorou firma pri svojich reklamách disponuje už roky.

Zobraziť celú galériu (3)
zdroj: Youtube / IKEA Canada

www.adweek.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech