Music Messenger. WhatsApp v zdieľaní hudby.

Ivo Kokinda / 26. januára 2015 / Business

Music Messenger je pripravený na obrovský boom medzi appkami na zdieľanie hudby. Za veľmi krátky čas si táto appka vybudovala silnú pozíciu, aby sa stala najväčšou na svete. Prekonala aj predpoklady gigantov ako Sony, Universal alebo Warner Music Group. Len tri mesiace stačili an to, aby túto novinku podporili významné mená hudobného priemyslu ako Will.i.am, David Guetta, Tiesto, Nicki Minaj, Dave Holmes (manažér Coldplay) a Gee Roberson (manažér Nicki Minaj a Lil Wayne).

 

Music Messenger má už cez dva milióny používateľov, ktorých získal vďaka prísľubu, že vytvorí jednoduchý spôsob pre ľudí na zdieľanie hudby, tzv. WhatsApp v zdieľaní hudby. Tak isto ako WhatsApp zmenil posielanie správ, aj Music Messenger má potenciál zmeniť zdieľanie hudby a pridať do toho viac interakcie a atraktivity.

 

Bol založený v Izraeli a vyvinutý Davidom Straussom, O.D.Kobo-m, Šaj Arzanom a Uzi Rafaelim. Chceli, aby Music Messenger priniesol spôsob akým si môžu ľudia medzi sebou jednoducho zdieľať hudbu. To ich viedlo k odstráneniu kľúčovej chyby medzi existujúcimi službami. Vytvorili možnosť ľahkého zdieľania hudby prostredníctvom správ (a nie cez sociálne siete s platformami, ako napríklad SoundCloud).

„S iPhonom je veľmi ťažké poslať hudbu inej osobe. Spotify nie je k dispozícii v každej krajine a ich knižnica môže byť obmedzená. Chceli sme vytvoriť platformu, aby zdieľanie hudby bolo easy,“ vysvetľuje Strauss.

 

 „Gee bol jedným z prvých, kto prejavil záujem,“ hovorí Strauss. „Stiahol si appku do telefónu, opýtal sa, ako by sa mohol zapojiť a počas 48 hodín nasadol do lietadla a priletel do Izraela.“  Vtedy sme zistili ,že môžeme dosiahnuť úspech.  Počas niekoľkých dní, získala spoločnosť viac ako 16 investorov, renomované osobnosti hudobného priemyslu a zvýšenie z 5.000.000 dolárov od strategických investorov na 25 miliónov dolárov, len za osem týždňov. O mesiac neskôr, 25. septembra 2014 spoločnosť bola oficiálne založená.

 

Na rozdiel od mnohých iných hudobných platforiem, Music Messenger je plne v súlade s autorskými právami, pretože aplikácia v skutočnosti nehostí pôvodný obsah. Spôsob, akým funguje je taký, že appka preniká do open-source lokalít, ako je YouTube, SoundCloud, Yahoo a Baidu a dáva možnosť agregovať hudobnú knižnicu stovkami miliónov skladieb v akomkoľvek jazyku a z oblastí.

 

Avšak, Strass vysvetľuje, že Music Messenger je nástroj na hudobnú komunikáciu a nie hudobná služba. Music Messenger je k dispozícii na stiahnutie na Android a iOS zariadenia. Má obrovskú výhodu, pretože je to messaging, ktorý môže byť použitý pre zdieľanie hudby s neobmedzeným počtom ľudí. Je jedno, či ju použije milión alebo 50 miliónov užívateľov. Prevádzková cena je stále rovnaká.

 

Music Messenger chystá veľký marketingový impulz v Číne. Má potenciál pokryť veľkú časť trhu pozostávajúcim zo zhruba 600 miliónov používateľov mobilných telefónov. Majú v pláne poskytnúť ľudom každú čínsku pieseň, aká bola kedy vyprodukovaná. To im dáva obrovskú šancu preraziť v tejto krajine.

Tento rok v lete plánujú veľké propagačné turné , ktorého sa zúčastnia poprední interpreti. Nicki Minaj, will.i.amColdplay majú za úlohu pritiahnuť, čo najväčšiu pozornosť.

Strauss pokorne dodáva: „Sme veľmi radi, že hudobný svet a izraelský tech priestor konečne dostáva šancu spolupracovať.“  

 

Zdroj:nocamels.com

Pridať komentár (0)