Náhoda alebo zmysel pre humor? Dve reklamy pri ceste skvele bavia okoloidúcich vodičov

  • Slovenské cesty skrývajú mnohé bizarné pohľady
  • Radí sa k nim napríklad aj spojenie týchto dvoch reklám
  • Je dôkazom, že niekedy vie najlepšie zafungovať čistá náhoda. Alebo to nebola náhoda?
1
Facebook / Martin Vacho
  • Slovenské cesty skrývajú mnohé bizarné pohľady
  • Radí sa k nim napríklad aj spojenie týchto dvoch reklám
  • Je dôkazom, že niekedy vie najlepšie zafungovať čistá náhoda. Alebo to nebola náhoda?

Reklamu môžete plánovať a dizajnovať akokoľvek chcete, nie vždy sa však dá ovplyvniť jej populrita medzi ľuďmi. Niekedy na skvelé odprezentovanie dokonca stačí aj malá náhoda.

Podobne tomu je pravdepodobne aj pri spojení bilbordu a banneru pri jednej zo slovenských ciest. Pôvodný plagát na poisťovňu doplnil jednoduchý banner, ktorý upozorňuje na predajňu vína. Spolu vytvárajú perfektne humornú súhru.

Zobraziť celú galériu (2)
zdroj: Facebook / Martin Vacho

Do očí ako prvý udrie nápis predaj vína, ktorý je doplnený červenou šípočkou určujúcou smer. Nad ním je o dosť väčší bibord s nápisom Pravidelne som pod tlakom“. Na prvý pohľad spolu možno tieto dve reklamy súvisia, dôsledný pozorovateľ však po čase pochopí, že to tak nie je. Bilbord je totiž s vínom absolútne nezainteresovaný a odkazuje na poisťovňu Axa.

Na reklamu upozornil Martin vo facebookovej skupine Marketéri, copywriteri, SEO optimalizátori so slovami, že spoza volantu zazrel text predaj vína. A potom venoval pozornosť ostatnému. „Pravidelne som pod tlakom. Usmial som sa a bol som zvedavý, aký producent vína to má na svedomí. A že Axa. Tak som to odfotil pre kreatívcov. Veselý zvyšok dňa prajem,“ vysvetľuje. 

Či je toto umiestnenie perfektne premyslené alebo je to celé len jedna veľká náhoda sa už pravdepodobne nedozvieme. Aj napriek tomu však celá táto situácia dokáže pobaviť. Veď koniec koncov, niekedy všetok tlak skutočne uvoľní len jeden pohárik vínka.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech