Nice­rep­ly: Michal Tru­ban vie, čo si o vás mys­lia zákaz­ní­ci

Michal Tomek / 10. marca 2014 / Tools a produktivita

Máte e-shop ale­bo vlast­ný help­desk na pod­po­ru váš­ho pro­duk­tu? Ak odpo­ve­dá­te áno, urči­te ste už viac­krát potre­bo­va­li vedieť, ako vaši zamest­nan­ci rea­gu­jú na zákaz­níc­ke emai­ly. Nice­rep­ly vám s tým vie pomôcť. 

 

Aj keď ide už o staršiu službu, určite má čo povedať. Bola spustená ešte v máji 2010, v roku 2011 zvíťazila na StartupAwards. To tím nakoplo a začal sa projektu venovať naplno. Kto teda za tým všetkym stojí? Ide o spin-off službu najväčšej hostingovej firmy na Slovensku – Websupportu a jej majiteľa Michala Trubana. Vo Websupporte potrebovali riešiť feedback na vlastný helpdesk. Vyvinuli na to systém. Ten neskôr ponúkli aj ostatným firmám. Tak vznikol Nicereply.

Najskôr sa projektu venovali iba po večeroch, mimo pracovnej doby. Neskôr pochopili, že to tak nejde a tak najali pár ľudí naplno.  Súčasný tím tvoria Michal Truban, Viktor Magic (aktuálny CEO), Patrik Štrba (programátor), Matej Čapkovič (software development) a Martin Kubík (grafik).

 

 

Ako Nicereply funguje? Každý email, ktorým váš človek reaguje na zákaznícku otázku alebo žiadosť, obsahuje link. Kliknutím naň sa zákazník dostane do ratingového systému. V rámci neho môže dať feedback nielen hviezdičkami, ale aj slovami. Konkrétne môže spomenúť, čo sa mu pozdávalo a čo menej.

Všeky tieto feedback landing pages môžu byť modifikované podľa predstáv firmy. Ako manažér si môžete potom pozerať štatistiky odpovedí vaších zamestnancov. Nicereply nemusíte pripojiť iba k emailom. Rovnako ho môžete používať s vašimi systémami zákazníckej podpory ako sú Zendesk, Mojo Helpdesk a podobné.

 

 

Ako to vyzerá s cenami?

Ako mnohé služby súčasnosti, aj pri Nicereply máte k dispozícii máte 30-dňovú verziu. Po nej si môžete vybrať z troch cenových levelov: 19, 49 alebo 99 USD/mesačne. Pri najnižšej verzii máte k dispozícii 5 agentov, pri tej najvyššej až 75. Zákazníci Websupportu majú Nice verziu (19 USD/m) zadarmo. Skvelá vec, ktorú Nicereply ponúka, je možnosť pridať vlastné ratingy. Nemusí ísť len o základné veci ako zákaznícka podporia, kolegovia navzájom alebo faktúry. Závisí od vašich potrieb. Stačí len vyskúšať.

Pridať komentár (0)