Pro­duk­ty s naj­lep­ším mar­ke­tin­gom na slo­ven­skom Face­bo­oku

Martina Ditrichová / 23. novembra 2016 / Zaujímavosti

Sociál­ne sie­te sú v tej­to dobe skve­lým mar­ke­tin­go­vým nástro­jom. Veľa firiem si to uve­do­mu­je a vyna­kla­dá veľ­ké úsi­lie na to, aby ich face­bo­oko­vý či ins­ta­gra­mo­vý pro­fil vyze­ral tip-top. Veľak­rát pri­orit­ne ani nej­de o to naviesť ľudí na pro­dukt, kto­rý pro­fil repre­zen­tu­je. Hlav­ným záme­rom je byť virál­ny a šíriť sa samo­voľ­ne sie­ťou. Prá­ve toto si sta­no­vu­jú ako hlav­ný cieľ mno­hé spo­loč­nos­ti. Na svo­ji­ch pro­fi­lo­ch zdie­ľa­jú fot­ky, kto­ré nás dosta­nú emó­ci­ou a úpl­ne samo­voľ­ne klik­ne­me na palec hore, prí­pad­ne rov­no zdie­ľa­me. A tak­to jed­no­du­cho sa šíria do sve­ta. Vybra­li sme tie naj face­bo­oko­vé pro­fi­ly s najk­raj­ší­mi fot­ka­mi, kto­ré like-neš len pre­to, že sa na ne skrát­ka dob­re poze­rá.

KOUN

Ich motto na Fb je: ,,Najlepšie gelato v meste, tak príďte a ochutnajte hviezdy. :)“

Na sociálnej sieti sa Koun prezentuje vkusne a nenásilne. Väčšina fotiek, ktoré postujú, obsahuje pekne nastylované pochúťky, ktoré u nich v predajni môžeš ochutnať. Človek má pri pohľade na ne chuť vybrať sa tam, nech je to kdekoľvek, kúpiť si svoj koláčik a tiež si spraviť takú peknú fotku. 

fb_marketing-2_op-doc

foto: facebook.com

Starbucks Slovensko

Starbucks je povestný svojou virálnosťou. So #starbucks nemá núdzu o priam umelecké zábery na dennej báze od svojich zákazníkov. Keď ľudia pijú kávu so starým známym zeleno-bielym logom, majú nutkanie si to odfotiť a postnúť. Môžeš pomer ich ceny-kvality kávy odsudzovať koľko len chceš, sociálne média im prajú.

star

foto: facebook.com

Citroën

Citroën si na správe svojho facebookového profilu dá záležať. Nevidíme tu len nablýskané modely v rôznom prostredí ako u ostatných automobiliek. Snaží sa byť čo najbližšie k svojim „followerom“. Veľakrát vidíme fotky od spokojných zákazníkov z ich jázd, podporil aj Sagana, keď sa stal majstrom sveta, čo aspoň podľa like-ov a zdieľaní malo obrovský dosah. Veľa podobných produktov z vyššej cenovej kategórie často podceňuje sociálne siete ako vhodnú marketingovú stratégiu. To ale nie je prípad Citroënu. Či už im to v predaji pomáha, je už druhá vec.

fb_marketing-2_op

foto: facebook.com

Simply cola

Red Bull prezentuje Simply colu na Facebook-u prekrásnymi „pinterest“ fotkami, ktoré sú zamerané na mladosť, zábavu a mladých a slobodných ľudí. Fotky šíria príjemný pocit a dobrú náladu a vždy na nich figuruje Simply Cola. Vzbudia v tebe pocit, že keď si ju dáš, aj ty budeš taký pekný a šťastný. Čo viac si od produktovej Fb stránky priať?

fb_marketing-2_op-doc

foto: facebook.com

Grand Hotel Kempinski High Tatras

Kempinski musí na správu svojich sociálnych sietí vynaložiť veľa peňazí alebo veľa úsilia. Samozrejme, fotogenické prostredie Vysokých Tatier im hrá do karát. Každopádne túto stránku like-ni len pre to potešenie z fotky ako z pohľadnice, ktoré pohľadí dušu v práci. A ak máš na to prostriedky, garantujem ti, že rovno aj bookneš izbu, lebo kto by odolal tomu luxusnému výhľadu.

kemp

foto: facebook.com

Nike Sportswear Česko / Slovensko

Nike, čo sa týka športových značiek, jednoznačne vedie. Popri základných fotkách svojich tenisiek a oblečenia v peknom prevedení, postuje fotografie s motivačnými citátmi, GIF-ká a najmä videá. Krátke videá sú teraz na sociálnych sieťach úplne top a majú najväčší dosah a Nike to vie. Je ale vidieť, že dostávajú materiál a jasný návod  zo zahraničia.

fb_marketing-2_op-doc

foto: facebook.com

Tak čo, nemáš chuť ich liknuť? Ani nemusíš mať zámer ísť do Tatier behať v Nikeách a popíjať pri tom Simply Colu. Proste len kvôli tomu, že sa na ich fotky dobre pozerá.

zdroj titulnekj fotografie: facebook.com

Pridať komentár (0)