Sputnik V sa vyrába v bývalej fabrike na biologické zbrane. Svet si objednal 2,5 miliardy dávok, stihnú sa vyrobiť?
Výborné správy od Igora Matoviča: Slovensko dostane SOS dávku vakcín od Pfizeru navyše a to nie je všetko
Sulík naznačil, že bude chcieť odvolať Matoviča. Vláda sa môže vymeniť rovnako, ako pred tromi rokmi
Psychológia loga alebo nie je farba ako farba
- Už si niekedy premýšľal nad tým, ako logo spoločnosti ovplyvňuje tvoje rozhodovanie, náladu a kúpychtivosť? Nie je žiadnou novinkou, že logo je dôležitou súčasťou každej spoločnosti. Dizajn loga by mal byť predovšetkým prispôsobený charakteru produktov a služieb, ktoré firma ponúka tak, aby oslovil cieľovú skupinu zákazníkov. Rozhodujúcu úlohu však nehrá iba grafické spracovanie a typ písma, ale aj farba loga, ktorá vraj dokáže ovplyvniť motiváciu nakupovať až o 80 percent. Ako teda vplýva farba loga na psychiku potenciálnych zákazníkov?
- Už si niekedy premýšľal nad tým, ako logo spoločnosti ovplyvňuje tvoje rozhodovanie, náladu a kúpychtivosť? Nie je žiadnou novinkou, že logo je dôležitou súčasťou každej spoločnosti. Dizajn loga by mal byť predovšetkým prispôsobený charakteru produktov a služieb, ktoré firma ponúka tak, aby oslovil cieľovú skupinu zákazníkov. Rozhodujúcu úlohu však nehrá iba grafické spracovanie a typ písma, ale aj farba loga, ktorá vraj dokáže ovplyvniť motiváciu nakupovať až o 80 percent. Ako teda vplýva farba loga na psychiku potenciálnych zákazníkov?
Modrá
Modrá je dobrá, hovorí sa. A je to naozaj pravda. Modrá farba nás nielen upokojuje, ale nám aj evokuje sebavedomie a úspech. Spoločnosti ako Intel, Samsung, či Hewlett-Packard výberom farby rozhodne nešliapli vedľa.
Čierna
Vieš, prečo si Hugo Boss a Nike zvolili z celej škály farieb práve čiernu? Pretože čierna farba predstavuje silu a vyvoláva v nás pocit autority.
Sivá
Táto farba sa často používa najmä v spojení s inými farbami. Výhodou sivej farby je, že je neutrálna a väčšinou po nej siahnu práve spoločnosti, ktoré sú stabilné a úspešné, čiže také, ktoré sa nepotrebujú chváliť svojou popularitou.
Biela
Čistota, jednoduchosť, dokonalosť. Spoločnosti, ktoré stavili na nevinnú bielu, bezpochyby vedia prečo.
Zelená
Zelené logo je najobľúbenejšie medzi spoločnosťami, ktoré sa zaoberajú financiami, zdravím, prírodou a potravinami, keďže zelená farba vyjadruje čerstvosť, rešpekt a mier.
Hnedá
Dôvod, prečo si mnoho advokátskych či realitných kancelárií vyberá logo hnedej farby, spočíva v tom, že hnedá farba navodzuje pocit serióznosti a zodpovednosti.
Žltá
Snáď žiadna iná farba nepriťahuje pozornosť tak, ako práve žltá. Túto oslňujúcu farbu si do svojho loga najčastejšie dávajú rodinné reštaurácie a hračkárstva.
Červená
Výhodou intenzívnej červenej farby je, že posilňuje náš záujem. Červená farba je dravá, vyjadruje energiu a vzbudzuje v nás silné emócie.
zdroj: inkbotdesign.com foto: inkbotdesign.com zdroj titulnej fotografie: greengurushowcase.com/behance.net