Reklama aerolínií baví celý svet. Trefne ukazuje, aké „suveníry“ si ľudia nosia z dovoleniek

  • K dovolenky neodmysliteľne patria spomienky a rôzne suveníry
  • Letecká spoločnosť China Airlines vzala pojem „suvenír" z opačného konca
zdroj: unsplash.com - @kellysikkema/@oddityandgrace
  • K dovolenky neodmysliteľne patria spomienky a rôzne suveníry
  • Letecká spoločnosť China Airlines vzala pojem „suvenír" z opačného konca

Nová reklama od China Airlines sa vymyká z radu bežných reklám leteckých spoločností. Koncept, za ktorým stojí agentúra Leo Burnett Taiwan, sa pozrela na suveníry z dovolenky tak trochu inak.

Je z toho skvelá reklama, ktorá sa za niekoľko týždňov stala hitom internetu. Jej pôvodnú verziu v čínskom jazyku si na YouTube pozrelo viac ako 6 miliónov ľudí.

Reklama vznikla v rámci kampane #WhatTravelBringsYou a hlavnými postavami sú bežní ľudia, ktorí si zo svojej dovolenky priniesli najrôznejšie suveníry v negatívnom slova zmysle. Je to napríklad nadbytočný tuk z Bangkoku, šialený účet za nákupy z New Yorku, snúbenca z Ríma, dieťa z Austrálie či tetovanie v tvare tulipánov z Amsterdamu.

Nevšedným krokom leteckej spoločnosti bola snaha potvrdiť pravdivosť rôznych nečakaných suvenírov. Preto si v deň premiéry pozvala 60 tehotných žien, aby sa spolu stretli a ukázali to najcennejšie, čo si z výletu „priniesli“.

 

Ako uvádza Adweek.com, kampaň má apelovať na mladých cestujúcich mileniánov, ktorí uprednostňujú životné skúsenosti pred ikonickými destináciami.

„Cestovanie pre nich znamená niečo viac, ako len obyčajné odškrtávanie destinácií na wishliste, viac ako len kúpa príveskov zo slávnych miest a viac ako len snaha o to, aby ich priatelia žiarlili na fotky na Instagrame. Cestovanie znamená skúsenosti, ktoré zanechajú stopu na ich živote – zmena spôsobu myslenia, pohľadu a pocitov alebo dokonca úplnú zmenu ich života vďaka bohatému interkultúrnemu zážitku, ktorý môže ovplyvniť život mladých cestovateľov,“ vysvetľuje reklamná agentúra pre portál Adweek.com.

Za zmienku stojí aj predošlá kampaň, v ktorej sa hlavným hrdinom zjavujú ich najbližší a s pohľadom plným výčitiek ich upozorňujú na to, že zabudli na sľúbenú dovolenku s nimi.

zdroje: adweek.com; TS china-airlines.com

Najnovšie video