Skvelé biznis príbehy zachytené v knihách, ktoré ťa rozhodne upútajú

Michaela Líšková / 5. apríla 2016 / Lifehacking

Viem. Každá kniha, ktorú prečítaš, na teba má mať silný dopad; má v tebe spôsobiť zemetrasenie a otočiť tvoj život o 180 stupňov.
Pravda ale je, že kniha môže byť dobrá. A nič viac. Alebo predsa?

Kniha môže byť úžasná, zábavná, pútavá. Môže sa ti čítať tak dobre, že ju nedokážeš pustiť z ruky. Knihy sú skrátka aj na to, aby sme si čítanie užili. Tieto knihy ťa môžu zaujať, pobaviť, inšpirovať. Čo si z nich vezmeš, je iba na tebe.

Táto kniha je o ťažkých rozhodnutiach a o tom, ako ich urobiť. Mnohí hovoria o tom, aké skvelé je začať vlastný biznis, iba málo zdieľa aj to negatívne. Ben patrí medzí túto menšinu a svojím dôvtipom hovorí o veciach tak, aké naozaj sú.

Startupy nemusia byť obrovské, ani sa nemusia zameriavať na investície. Môžu byť malé, osobné a dajú sa naštartovať za cenu nákladov webovej stránky a tvojho času. Táto kniha je jednou z najväčších inšpirácií o malom biznise, ktorý môže vybudovať každý.

intraprenor

foto: entrepreneur.com

Bradova prezentácia Amazonu je skvelý príbeh veľkého biznisu, nemilosrdnosti a odhodlania v počiatkoch online startupov. Ak chceš porozumieť vzostupu a rastu najväčšej elektronickej obchodnej spoločnosti, čítaj.

  • Console WarsBlake Harris

Harrisova kniha hovorí o konkurenčnom boji medzi spoločnosťami Sega a Nintendo. Teraz máš priestor dozvedieť sa o tom, ako malá spoločnosť dokáže prevalcovať veľkého konkurenta, dokonca aj s obrovskými rozdielmi v pôvode. Ak chceš trochu porozumieť videohrám, začni tu.

  • MicroserfsDouglas Coupland

Táto novela sleduje skupinu zamestnancov spoločnosti Microsoft, ktorí dajú výpoveď a rozhodnú sa pustiť na vlastnú päsť do startupu. Skvelý príbeh o tom, čo nás poháňa, o zúfalstve, riziku a radosti spojenej s budovaním spoločnosti.

businessinsider

foto: businessinsider.com

Ak sa ti bude máliť, môžeš sa pustiť aj do ďalších skvelých kníh, napríklad:

  • Flash Boys (obchodovanie Wall Street )
  • Losing the Signal (Blackberry príbeh)
  • Game-Based Marketing (ako nás marketing núti reagovať)
  • Identity Shift (prehodnocovanie vlasntej identity v digitálnej ére)
  • Lean In (neskutočne inšpiratívne)

 zdroj: medium.com, zdroj titulnej fotografie: fastcodesign.com

Pridať komentár (0)