Nová štúdia potvrdila, že na zníženie úmrtnosti na koronavírus nepotrebujeme žiaden liek. Stačí jednoduchá vec
Zosnulý miliardár Kellner je obeťou šialených konšpirácií QAnonu. Hnutie je ako droga, chápadlá rozťahuje aj na Slovensku
Pribudlo 1 080 nakazených a 76 úmrtí. EMA vyšetruje úmrtia po očkovaní so Sputnikom V
YouTube má od dnes reklamy, ktoré sa nedá preskočiť. Aké dlhé budú?
- Google spúšťa tzv. Bumper ads, nový formát reklamy, s ktorým sa stretne každý používateľ YouTube. Je na nich niečo nezvyčajné, nedajú sa totiž preskočiť. Aké však budú dlhé?
- Google spúšťa tzv. Bumper ads, nový formát reklamy, s ktorým sa stretne každý používateľ YouTube. Je na nich niečo nezvyčajné, nedajú sa totiž preskočiť. Aké však budú dlhé?
Každá takáto reklama bude trvať šesť sekúnd, určené sú k TrueView kampaniam, zameraným najmä mobilné zariadenia.YouTube týmto reaguje na dopyt svojho publika vo veku 18-49 rokov, ktoré využíva smartfóny na sledovanie krátkych videí. Podľa štatistiky spoločnosti YouTube platí tento fakt na viac ako 50% opýtaných.
Len čas ukáže, či sa spoločnosť vhodne prispôsobila zmene návykov na sledovanie video formátu. Ak sa však celý tento pokus ukáže ako úspech, može to ovplyvniť moderný pohľad na marketing, kde sa doteraz voľbe spotrebiteľa prikladalo najviac dôležitosti a významu. Sám som zvedavý ako tento „experiment“ skončí.
zdroj: theverge.com, zdroj titulnej fotografie: techradar.com
Najnovšie video
Majsterka sveta K1 Chochlíková: Keď si ču*ák, tak ťa na téningu zbijú
Fontech
ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK
Ďalší veľký problém Facebooku: Opäť sa predávajú telefónne čísla ľudí, nepatria však do nedávneho megaúniku
Testovanie na COVID-19 priamo v smartfóne? Prídu špeciálne senzory na detekciu vírusu
NASA ide utrácať: Na Mesiaci bude obrovský rádioteleskop a takto postavíme budovy pre osídlenie Marsu
Európska krajina poskytne na nákup elektromobilov závratnú sumu. Ďalšie kolo dotácií chystá aj Slovensko