Veronika Remišová: Štátne IT bolo jedno veľké eldorádo. Po novom ušetríme milióny

O 9 idú do práce, o 10 sú na káve a o 11 majú aperitív. Sám neviem, kedy Taliani pracujú

Korupcia bola v 90. rokoch štandard. Dnes chcú mladí pracovať pre úplne iné firmy

YouTube má od dnes reklamy, ktoré sa nedá preskočiť. Aké dlhé budú?

  • Google spúšťa tzv. Bumper ads, nový formát reklamy, s ktorým sa stretne každý používateľ YouTube. Je na nich niečo nezvyčajné, nedajú sa totiž preskočiť. Aké však budú dlhé?
 srcset
  • Google spúšťa tzv. Bumper ads, nový formát reklamy, s ktorým sa stretne každý používateľ YouTube. Je na nich niečo nezvyčajné, nedajú sa totiž preskočiť. Aké však budú dlhé?

Každá takáto reklama bude trvať šesť sekúnd, určené sú k TrueView kampaniam, zameraným najmä mobilné zariadenia.YouTube týmto reaguje na dopyt svojho publika vo veku 18-49 rokov, ktoré využíva smartfóny na sledovanie krátkych videí. Podľa štatistiky spoločnosti YouTube platí tento fakt na viac ako 50% opýtaných.

Len čas ukáže, či sa spoločnosť vhodne prispôsobila zmene návykov na sledovanie video formátu. Ak sa však celý tento pokus ukáže ako úspech, može to ovplyvniť moderný pohľad na marketing, kde sa doteraz voľbe spotrebiteľa prikladalo najviac dôležitosti a významu. Sám som zvedavý ako tento „experiment“ skončí.

zdroj: theverge.com, zdroj titulnej fotografie: techradar.com

Najnovšie video