Ako pre­dať Sam­sung maji­te­ľo­vi iPho­nu?

Paravan.sk / 23. júla 2015 / Business

Maji­te­lia čoho­koľ­vek od App­lu sú chy­te­ní v sie­ti. Uzav­re­tý eko­sys­tém, integ­rá­cia naprieč zaria­de­nia­mi, až sek­tár­sky word of mouth… Ako ich vyslo­bo­diť? Nuž, rie­še­ním na vaše pre­da­je tele­fó­nov a nezdra­vú navia­za­nosť app­lis­tov na ich hrač­ky sú — MOBIL­NÉ REKLA­MY! Tadá!

Presne ako bannery - ibaže lepšie

Mobilné reklamy majú svoje špecifiká. Oproti tým desktopovým majú zopár nevýhod. Mobilné bannery sú buď statické alebo maximálne s dvomi frejmami. Nemôžu byť interaktívne. Zabudnite na flash. Ale viete, čo majú omnoho lepšie?

 

 

Precízne cielenie

Presne tak. Hrabali ste sa niekedy v Google Analytics a videli ste, čo všetko dokážete zistiť o návštevníkovi, ktorý prišiel zo smartfónu alebo tabletu? Tak presne podľa týchto všetkých parametrov dokážeme cieliť vaše kampane.

Pre tých z vás, ktorí sa do svojich Analytics nepozerajú často, sú to napríklad tieto parametre:

  • Operačný systém — zobrazte reklamy iba ľuďom so starými verziami operačných systémov a predajte im benefity nových verzií

  • Značka výrobcu — cieľte na Samsungy, Nokie, HTC, iPhony…

  • Rozlíšenie obrazovky — predajte majiteľom malých telefónov pohodlnejšie zariadenia!

 

Táto precíznosť dáva obrovský priestor nielen mediálnemu nasadeniu ale aj kreatíve. Zasiahnite trefným headlinom a dosiahnete nielen vysokú mieru prekliku ale aj silnú emočnú reakciu v hlave užívateľa. Predstavte si, že máte staré pomalé HTC a zrazu sa vám zobrazí reklama „Máte staré pomalé HTC? Kúpte si nový iPhone!“, prípadne „Nie je ten iPhone maličký? Skús veľký Samsung!“.

Čo hovoríte na takúto liečbu? Myslíte, že by zabrala?

 

 

zdroj:paravan.sk

 

Pridať komentár (0)