Bratislavský klub vyvolal na Slovensku so svojou kontroverznou kampaňou búrlivú diskusiu

  • Re­klama žije kre­a­ti­vi­tou
  • Nie­kedy to však vy­strelí tro­chu iným sme­rom, ako by sa ča­kalo
  • Slovenských marketérov ale aj verejnosť v poslednom čase zaujala eventová kampaň jedného obľúbeného bratislavského klubu
klub
Great Club
  • Re­klama žije kre­a­ti­vi­tou
  • Nie­kedy to však vy­strelí tro­chu iným sme­rom, ako by sa ča­kalo
  • Slovenských marketérov ale aj verejnosť v poslednom čase zaujala eventová kampaň jedného obľúbeného bratislavského klubu

Ide o Great Club & Restaurant, ktorý sa nachádza v blízkosti Prezidentského paláca a Michalskej brány. Tanečný klub na svojich sociálnych sieťach promuje udalosť s kontroverzným názvom Dnes nej***m, dnes pijem.”

„Zbaľ ženu/muža svojich snov bez slov, no so správnou tabuľkou v ruke. Urob prvý krok, vtipkuj, zvádzaj, ohúr, alebo si vystreľ sám zo seba,” láka klub na svoju udalosť.

Marketéri v skupine „Pán Slovák vie čo-to o reklame a neváha vás to naučiť”  označili túto reklamu za kandidáta na najsexistickejšiu reklamu v roku 2019. Keďže kampaň vyvolala na sociálnych sieťach bújarú diskusiu, rozhodli sme sa osloviť priamo manažéra Great Clubu. Jozef Danec nám prezradil ako bola táto reklama naozaj myslená, či bola v praxi efektívna, ale aj to či Great Club chystá podobný počin aj v budúcnosti.

Niektorí marketéri vnímajú túto reklamu za sexistickú, ako ju vnímate vy ako manažér klubu?

V prvom rade by sme chceli objasniť význam našej párty „Dnes nejebem, dnes pijem“. Pointou je, že ľudia si môžu vyberať z viacerých tabuliek s rôznymi claimami a fotiť sa s nimi. Claimy na tabuľkách sú napr.:

  • lifestylové – „Dnes pijem MOET“,
  • brandové – „Najlepšie párty sú v GREAT“,
  • sarkastické, pre niekoho možno aj sexistické – „Chcem všetko a nie som lakomá“.

Sexistický je možno názov samotnej párty, aj keď slovo „kontroverzný” je v tomto smere asi vhodnejší pojem. Cieľom nebolo získať earned media, ani vzbudiť internetové diskusie. Skôr sme sa chceli zabaviť a nebrať veci príliš vážne. Vlastne celá myšlienka vznikla na párty počas rozhovoru s partiou z boxu. Zabavili sme sa pri tom a povedali, že raz takúto párty naozaj urobíme. A urobili sme.

Aké ste dostali zo strany verejnosti ohlasy? Funguje takáto komunikácia na vašu cieľovú skupinu?

Dovolím si tvrdiť, že verejnosť už túto našu párty pozná. Nerobili sme ju totiž prvýkrát. Ohlasy sú rôzne. Ľudia, ktorí zvyknú riešiť všetko, riešia aj toto a ľudia, ktorí neriešia nič, neriešia ani toto. A či nám takáto komunikácia funguje? Povedzme si to v číslach – kapacita GREAT Clubu je 350 ľudí. Počas tejto párty sme mali fullku.

Plánujete ešte nejakú podobnú eventovú kampaň? Na čo sa môžu ľudia tešiť?

Eventové kampane máme spustené neustále, keďže každý týždeň máme 3 rôzne párty – štvrtková GoodLife party, piatkové special eventy a sobotné párty. Okrem „tradičných“ latino, hip-hop či hype parties pripravujeme aj koncept oldies parties. Ale na čo sa v GREATe naozaj veľmi tešíme, je oficiálna afterparty Nicki Minaj, ktorá bude práve u nás v GREAT Club už 22. 2. 2019.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech