HBO kradne pozornosť Zlatým Glóbusom. Ľudí láka nadupanou reklamou

  • Väčšina tohtoročných Zlatých Glóbusov nepatrila HBO, ako tomu bývalo po minulé roky
  • Televízna stanica však nezaháľa a upriamuje na seba pozornosť iným spôsobom
  • Vo svojej najnovšej reklame ukazuje dosiaľ nevidené scény z ich najočakávanejších seriálov
zdroj: HBO / GoldDerby
  • Väčšina tohtoročných Zlatých Glóbusov nepatrila HBO, ako tomu bývalo po minulé roky
  • Televízna stanica však nezaháľa a upriamuje na seba pozornosť iným spôsobom
  • Vo svojej najnovšej reklame ukazuje dosiaľ nevidené scény z ich najočakávanejších seriálov

HBO bolo na prestížnom odovzdávaní cien Zlatý Glóbus vždy prominentným menom. A pravdupovediac, vôbec sa tomu nedivíme, kedže jeho produkcia vždy bola na vysokej úrovni. Ako perfektný príklad poslúži napríklad serál Game of Thrones, ktorý si počas rokov vybudoval legendárny status a celosvetovú sledovanosť.


Tohtoročné ceny sa však HBO vyhli veľkým oblúkom, za čo môže napríklad ročná pauza viacerých najúspešnejších titulov, či už ide o spomínané Hry o Tróny alebo seriály Big Little Lies či True Detective. Na výhernej pozícii televíziu nahradila hlavne streamovacia služba Netflix so svojim filmom The Kominsky Method, či seriály ako The Bodyguard. Dve výhry si vyslúžil aj na Slovensku pomerne neznámy Amazon. Chvíľka slávy pre HBO prišla až hodinu a trištvrte po začatí ceremónie.

Ak si však myslíš, že HBO sa nechá poraziť bez boja, veľmi sa mýliš. Televíza stanica totiž celému svetu ukázala presný opak – vo svojom reklamnom spote vytiahla všetky svoje zbrane v podobe najočakávanejších seriálov a odhalila aj dosiaľ nevidené scény. Reklamu zakončila „skromne“ v znení „Rok 2019 bude skvelým rokom“. Po vzhliadnutí minútového klipu môžeme iba súhlasiť.

Netflix sa však nakoniec taktiež nedal zahanbiť, narozdiel od HBO však zvolil úplne inú taktiku. Do Zlatých Glóbusov si takpovediac mierne kopol na svojom twitterovom účte. „Shoutout všetkým, ktorí po roku sledujú reklamy,“ odoslali do sveta.

Upozorňujú tým na to, že ľudia sledujúci filmy na ich platforme si už určite odvykli od nepríjemných reklamných prestávok. Možno práve nekončiace reklamné vsuvky spôsobia prívalovú vlnu nových používateľov.

Zdroj: www.adweek.com