Menej ako 1% hráčov udržuje mobilný herný priemysel nad vodou

  • Dostať mobilnú hru na vrhol rebríčka je ťažké, niekedy sú to práve tie najjednoduchšie, ktorým sa to podarí. Z tohto dôvodu tvorcovia často používajú free-to-play model, ktorý umožňuje hráčom hrať veľkú časť hry, predtým než si musí zaplatiť za dodatočné levely alebo funkcie.
1429017829162
  • Dostať mobilnú hru na vrhol rebríčka je ťažké, niekedy sú to práve tie najjednoduchšie, ktorým sa to podarí. Z tohto dôvodu tvorcovia často používajú free-to-play model, ktorý umožňuje hráčom hrať veľkú časť hry, predtým než si musí zaplatiť za dodatočné levely alebo funkcie.

Podľa najnovšej štúdie, ktorá si vzala pod palec 40 free-to-play hier a vyše 20 miliónov hráčov, polovica tržieb generovaná v mobilných hrách pochádza iba od 0,19% hráčov (380 000). To znamená, že 99,81% používateľov nie sú pre tvorcov z hľadiska biznisu nejako extra dôležití. Určite vysoký počet používateľov a advertising hrá svoju rolu pri generovaní peňazí, no práve ľudia, ktorí hrajú, diktujú úspech.

Z tých 0,19% ktorí míňajú peniaze to ani všetci nerobia príliš často – 64% vykoná transakciu raz za mesiac, a iba 6,5% vykoná päť a viac platieb, v priemernej sume $24,33 dolárov.

Clash-of-Clans-e1392659745720

foto: techpluswhiz.com

Je to zaujímavý pohľad, z toho dôvodu, že taký veľký biznis, ako je mobilný priemysel, závisí na svojich hardcore hráčoch. Tieto hodnoty sa oproti minulému roku ani moc nezmenili, čo poukazuje na to, že snaha mobilných vývojárov sa takmer nezvýšila.

Aká je správna odpoveď? Swrve, ktorá vykonala prieskum, odporúča na tlačenie sales mesiac po nainštalovaní hry, poprípade na zníženie privilégií, ktoré sú dostupné zadarmo. Reštrukturalizácia alebo úplne zahodenie freemium modela je tiež jeden zo spôsobov.

cultofandroid

foto: cultofandroid.com

zdroj: thenextweb, zdroj titulnej fotky: techspy.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK