Spoločnosť musela vytvoriť kampaň pre notoricky známe produkty. Zákazníci si ich mýlia celé roky
- Kampaň nadnárodnej spoločnosti ťa zamrazí
- Predstavuje tri produkty ako hlavné piliere jednej firmy
- Kampaň nadnárodnej spoločnosti ťa zamrazí
- Predstavuje tri produkty ako hlavné piliere jednej firmy
Agentúra Focus predstavila zaujímavú kampaň známej firmy. Sú sladké, majú bublinky a každý z nich má svojho dvojníka. Veľa ľudí nevie, ktorý nápoj patrí pod akú spoločnosť. Coca-Cola, Pepsi Cola, Fanta, Mirinda, Sprite, 7 UP. Vedel by si rozlíšiť dve medzinárodné firmy, ktoré známe nápoje vyrábajú? Coca-Cola, Fanta a Sprite patria pod nadnárodnú korporáciu The Coca-Cola Company.
Spoločnosť si uvedomila, že zákazníci si pletú ich výrobky s cudzími, ale aj to, že spôsob reklamy, ktorý robila dodnes nespájal všetky jej produkty. Preto mohlo dôjsť k viacerým pochybeniam zákazníkov.
To sa však spoločnosť rozhodla zmeniť. V Austrálii vytvorila kampaň, ktorá prezentuje tri nápoje pod ucelenou súdržnou značkou. V podstate hovorí o troch nápojoch, s rôznymi príchuťami, ale z jednej firmy.
How do you unite a famous yet uniquely diverse range of Coca-Cola brands and deliver an experience that goes one better? It’s simple. You freeze them.
Gepostet von Landor am Dienstag, 21. Mai 2019
Mrazivé nápoje s mrazivou reklamou
Pod novú Coca-Cola kampaň sa podpísala reklamná agentúra Landor, ktorá sa snažila odkomunikovať hlavnú myšlienku trocha iným spôsobom. Všimla si spoločný znak, ktorý tri nápoje spája a to, že všetky najviac chutia, ak sú vychladené.
Preto reklamy na všetkých kanáloch vrátane sociálnych médií zmrzli.
A unique 'Frozen' identity ties all the Coca-Cola products together under one brand, whilst not detracting from the…
Gepostet von Landor am Freitag, 24. Mai 2019
Printy vytvorila dizajnérka Ilana Bodenstein, ktorej sa podarilo mrazivý prvok vytlačiť na niekoľkých plagátoch.
Existujú však ďalšie vtipné prevedenia reklamy.
Gepostet von Mad over Marketing (M.O.M) am Freitag, 7. Juni 2019
Coca-Cola a jej reklamy
Coca-Cola napriek sebakritike má za sebou mnoho úspešných kampaní, ktoré si možno pamätáš aj ty. Prednedávnom spolu s agentúrou David spustila na európskom trhu novú kampaň s názvom „The First Print Ads You Can Hear” („Prvá printová reklama, ktorú je počuť”), ktorá by mala dokázať, že aj obyčajný obrázok môže vo tvojom mozgu vyvolať špecifický zvuk.
Fotografie reklamnej kampane zobrazujú momenty pri otváraní plechovky a sklenenej fľaše či syčiace bublinky navrchu pohára. Jej podstatou je, že konzument si má pri pohľade na fotografie predstaviť ikonické zvuky, ktoré tieto momenty sprevádzajú. Súčasťou každej fotografie je aj provokatívny text „Try Not To Hear This” („Skúste to nepočuť”).
Gepostet von Karthik Srinivasan am Montag, 29. April 2019
Spoločnosť je známa aj úspešnými ekologickými kampaňami. Najnovšie v strednej a východnej Európe prišla s kampaňou z dielne Publicis Italy, ktorá má ľudí motivovať k recyklácii. Podľa teórie marketingovej kampane by viacerí recyklovali, keby sa dali kontajnery na recykláciu nájsť jednoduchšie.
Preto v mestách rozmiestnila billbordy s nápisom „otvor, ochutnaj, recykluj“ s veľkou rukou pripomínajúcou ich logo, ktorá ukazuje na odpadkové koše na recykláciu, nachádzajúce sa priamo pod bilbordmi.
These Coke billboards point you to the nearest recycling bin https://t.co/HhmTxxse5w pic.twitter.com/dIgas5kC1O
— Ad Age (@adage) June 1, 2019
Zdroj: Focus-age, The Coca-Cola Company